掃呢頁CODE去手機

2018年8月24日 星期五

Speed Dating畀你識女 唔係食女|康仔 __,康仔,蘇永康,

SpeedDating畀你識女唔係食女|康仔康仔阿姐有鋪跳舞癮,周不時喺facebook上載佢練舞嘅短片,以為自己係Boa,實情佢啲舞又生硬又似機械人 ...


  • Speed Dating畀你識女 唔係食女|康仔


  • 康仔阿姐有鋪跳舞癮,周不時喺facebook上載佢練舞嘅短片,以為自己係Boa,實情佢啲舞又生硬又似機械人,我哋成班同事都當9gag片咁睇。亦因為阿姐鍾意跳舞,所以一直主張搞個有舞跳嘅dating event。

    就今個月頭,公司喺中環一間club搞咗個50人event,而個場就有個小小嘅舞池,阿姐話等大家兩杯落肚,就可以出去跳吓舞,當ice breaking咁玩喎!康仔可能一把年紀,根本去唔慣呢啲地方,加上嗰度個環境偏暗,所以活動期間我不斷去蛇王,淨係廁所都去咗5、6次,仲畀我見到當晚活動嘅可憐蟲——Harry!

    嗰時康仔一入廁所,見到Harry喺度打開銀包數緊銀紙,如果我冇睇錯嘅話,嗰度起碼有成8、9張金牛......

    「嘩,Harry哥!係咪諗住請晒成個場啲女飲嘢呀?唔使咁疊水吓嘛?」

    「喂,康仔。哈哈......做定準備好,今日星期六肯定周圍都冇房,一陣可能要book酒店......」

    「咁有信心?」

    「冇呀......仲溝通緊......」

    「咁我祝你好運!」

    等我簡單形容吓呢位online時裝店老細先,眼細細,塊面好多瘡,個頭好似10日冇洗過咁,睇落仲「立」過奈良啲鹿。本身康仔就企到好眼瞓嘅,見Harry帶成皮嘢嚟玩speed dating咁有信心,我就決定睇吓佢有咩「符弗」。發現呢位哥仔出到舞池同我阿姐一樣,都係手腳極度唔協調。係就係積極呀,但同啲女仔講唔夠兩句,對方就會搵位鬆人,搞到Harry咩心機都冇晒!

    由於環境太嘈,我聽唔到Harry同啲女仔嘅對話,但康仔覺得佢嘅心態唔多啱,真係當今次event係落disco咁玩。其實speed dating只係快在畀個機會你去結識多啲異性,而唔係畀你食快餐,希望Harry哥搞清楚先。

    至於嗰一皮嘢,可以搵食錢機入返落戶口,因為佢當晚肯定用唔著!

    專欄作者簡介:

    康仔

    日頭返工攤抖,例牌遲到早走,收工約Friend飲酒,放假陪女玩狗。

    一日冗員,一世冗員,我是康仔。

    Facebook專頁:

    https://www.facebook.com/mynameishonghong/

    鍾意就快D Share啦!