掃呢頁CODE去手機

2018年8月16日 星期四

徐熙媛大S:「剝蝦論」震懾全場!大S:一定要男人剝殼 __,大S,徐熙媛,

勁霸氣!台灣女星徐熙媛(大S)與老公汪小菲最近參演內地真人騷《幸福三重奏》,喺近期播出嘅節目中,大S聽到日本乒乓球國寶福原愛為台灣乒乓球選手老公江宏傑 ...


勁霸氣!


台灣女星徐熙媛(大S)與老公汪小菲最近參演內地真人騷《幸福三重奏》,喺近期播出嘅節目中,大S聽到日本乒乓球國寶福原愛為台灣乒乓球選手老公江宏傑剝蝦時,即場露出不可思議嘅表情。之後講到佢唔食蝦時,佢解釋:「從小到大,都是我爸幫我剝蝦殼,我爸不在之後,我就不吃了。」更指媽咪曾經同佢講過:「吃蝦一定要男人幫你剝!」因此只要汪小菲唔剝蝦殼,佢就唔食蝦。

呢番言論除咗令汪小菲滴晒汗之外,亦令其餘在場嘅2位老公,包括江宏傑、陳建斌勁震驚,立即提起精神幫老婆剝蝦殼,就連平時食飯由福原愛服侍嘅江宏傑,亦爭住幫老婆剝蝦殼,認真搞笑!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!