網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月17日 星期五

【ViuTV《全民造星》】保錡被指係少年八両金感忐忑  陳潔靈:真係好似 __,八両金,陳潔靈,ViuTV,Viu,

ViuTV個《全民造星》成功造成話題,當中更有唔少「諧星」出現,最近亦有位「少年八両金」(保錡)彈起。不過,佢表示唔鍾意俾人話似八両金,隨即又惹嚟批評 ...




ViuTV個《全民造星》成功造成話題,當中更有唔少「諧星」出現,最近亦有位「少年八両金」(保錡)彈起。不過,佢表示唔鍾意俾人話似八両金,隨即又惹嚟批評:「乜八両金好差咩?佢仲好過你呀!」

保錡話:「太多人話我係少年八両金呢,好得忐忑呀個人!你明唔明?每日都有人send俾我搞到好忐忑。真係架,搞到昨晚真係瞓唔到。點解啲朋友要咁樣笑我呢?其實我係一個表演者嚟。」

心靈脆弱好難喺呢行立足,除非實力好扎實。至於佢表現得好唔好?睇完片之後,只能說見仁見智啦。不過,台下啲評判始終忍唔住話:「好似八両金呀!八両金個仔!」呢個唔係個別睇法,好多網民都同意架:「好亂,係咪八両金個仔嚟架?」「根本係個樣似,唔關髮型事。」

與其唔鍾意搞到自己失眠,不如接受現實,或者會搵到條意想不到嘅出路,正如網民話齋:「喺製造諧星方面,呢節目好成功。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!