掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

ViuTV《全民造星》誕30強 卓韻芝帶隊︰冇得食都睇吓 __,ViuTV,Viu,卓韻芝,

■星級導師卓韻芝要求同學員合照,更派心心。
■星級導師卓韻芝要求同學員合照,更派心心。【ViuTV】經過首輪淘汰賽後,ViuTV選秀節目《GoodNightShow全民造星》日前誕生55強,第二 ...


【ViuTV】經過首輪淘汰賽後,ViuTV選秀節目《Good Night Show全民造星》日前誕生55強,第二個階段便是30強。昨日ViuTV安排30位入圍者在邵氏影城出席記者會見傳媒,還有星級導師郭偉亮(Eric)、卓韻芝、劉美君、火火、馬天佑、側田等,星級評判則有李幸倪及盧凱彤,劉浩龍就擔任表演嘉賓。而擔任司儀的黃心美為了今次活動特別悉心打扮,性感晒事業線。



■黃心美以一襲性感低胸裙示人,谷出「事業線」。 ■黃心美以一襲性感低胸裙示人,谷出「事業線」。
■9位星級導師將會向30位學員進行特訓。

■9位星級導師將會向30位學員進行特訓。

每組再淘汰10人

30強分成A、B Team,B Team導師卓韻芝興奮跟學員合照:「冇得食都睇吓吖嘛!」卓韻芝覺哪一位最好﹖她答:「有幾個都好好,噚日我發脾氣鬧佢哋,鬧完後,頭先綵排,表現非常好。」Eric則說:「前日睇覺得佢哋好危,每組要再淘汰10個。」卓韻芝着重提點學員:「99號姜濤好冇自信,我起初以為佢扮怕醜,佢以前係肥仔,相處後佢真怕醜。」Eric指姜濤年紀細有壓力,心理質數未夠好,加上經常被鬧。卓韻芝則說:「我會喺決勝時讚佢哋,令到佢哋充滿自信去考呢個試。」Eric表示節目適合父母跟子女一齊睇:「電視間接影響到,唔可以遲到、喺背後講人哋壞話,直情教育電視。」



■李幸倪(左)和盧凱彤擔任星級評判。

■李幸倪(左)和盧凱彤擔任星級評判。
■參賽者姜濤(左)和許靖韻(小圖)舊愛羅啟聰殺入30強。

■參賽者姜濤(左)和許靖韻(小圖)舊愛羅啟聰殺入30強。

許靖韻舊愛入圍

姜濤參賽後已添自信:「各方面我都冇乜專長,我唱歌跳舞好平均,冇凸顯到好優勝地方。」姜濤多謝網民看好。有報道指參賽者容穎賢(Kenny)是英皇「小背心」許靖韻的男友,但30強止步,不過許靖韻舊愛羅啟聰(狗毛)卻打入30強,他昨說:「我唔知佢哋係咪一齊(拍拖),我聽朋友講過見到佢哋一齊出去。」

卓韻芝將於下月15日跟未婚夫梁子賢結婚,她說:「頭先有人問我點解唔請佢,我話其實請帖未印起,我喺請帖上寫咗首詩,有時改吓字,搞到𠵱家都未印起,呢個係未婚夫嘅建議。」網民評有參賽者走音卻靠樣出線,劉浩龍說:「唱歌的確有啲問題,呢個係造星比賽,佢哋玩靚仔、跳舞,夾夾埋埋又OK。」容祖兒前晚為媽媽慶生,未見他出現,他說:「祖兒同佢媽咪慶祝就得啦,佢哋玩得開心就得」

採訪:黃曉妍

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!