掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

Wakesurf出意外 醫生縫針層層叠阿Sa落水兩秒破相 __,阿Sa,蔡卓妍,

■阿Sa不時同陽光玩遊戲,最近更迷上wakesurfing,但因新手而出事。資料圖片
■阿Sa不時同陽光玩遊戲,最近更迷上wakesurfing,但因新手而出事。資料圖片蔡卓妍(阿Sa)熱愛陽光與海灘,前日她去了玩wakesurfing ...


蔡卓妍(阿Sa)熱愛陽光與海灘,前日她去了玩wakesurfing(無繩滑水),但不慎出意外,撞傷左眼眉尾對上位置需入院縫針,阿Sa更表示連醫生都不知縫了幾多針,頗為嚇人。雖然阿Sa自言有機會破相留疤,但她仍然樂觀面對,笑言疤痕可以令自己面孔更有個性,阿Sa說:「可以加character囉,刀疤Sa,哈哈!」

蔡卓妍(阿Sa)平日不用開工的日子,都會抽空出海遊玩,不時跟麻雀館太子爺男友石恆聰去泰國、印度同陽光玩遊戲。前日阿Sa去了玩wakesurfing(無繩滑水),這次是她第二次試玩,但一不小心就出意外。阿Sa在Ig留言說:「第二次wakesurfing,終於滑到超過兩秒,不過之後就……見紅。」阿Sa更hashtag了一大堆說話來鼓勵自己,充滿正能量:「#慶祝入行18年#見紅#好嘢係咪即係繼續#大紫大紅#其實每樣運動都一定有唔同程度嘅危險#惟有玩得小心啲囉#仲有所有fans嘅祝福#我都收到晒#多謝你哋」。



■阿Sa上載的相片中,只見她的傷口長約半吋,又闊又紅腫,令不少粉絲很心痛。互聯網圖片 ■阿Sa上載的相片中,只見她的傷口長約半吋,又闊又紅腫,令不少粉絲很心痛。互聯網圖片
■阿Sa與男友石恆聰感情穩定,兩人早前一起開船P為好姊妹容祖兒慶生。資料圖片

■阿Sa與男友石恆聰感情穩定,兩人早前一起開船P為好姊妹容祖兒慶生。資料圖片

自嘲刀疤Sa

意外發生後,她在Ig上載受傷相片,清楚可見她的左眼眉尾對上位置有一道頗深傷痕。由於傷痕十分紅腫,不少粉絲留言,紛紛表示傷口很深,因而大感心痛。阿Sa昨日接受《蘋果》訪問時表示:「落水嘅時候,其實個人同塊板都分開咗㗎喇,不過咁啱有個浪沖番塊板過嚟,撞到個頭囉,即晚搵咗醫生縫咗針,唔知縫咗幾多針,因為縫咗幾層有好多針,醫生話佢都冇數,同埋打咗破傷風針。」

既然縫了這麼多針,阿Sa會否擔心因而留疤破相?阿Sa大笑說:「破咗哈哈哈!」不過女生始終愛美,難道阿Sa真的不擔心留有疤痕?阿Sa搞笑地說:「可以加character囉,刀疤Sa,哈哈!」藝人靠樣搵食,阿Sa雖然俏臉受傷,但她表示在工作上影響不大:「𠵱家要黐住膠布,好彩嚟緊套戲做警察,有傷口都好合理嘅,不過好似都要改少少劇本,覺得唔係咁好意思。」



【奮力上水】■初學無繩滑水的阿Sa,在水面滑不到兩秒,就跌落水受傷。互聯網圖片

【奮力上水】

■初學無繩滑水的阿Sa,在水面滑不到兩秒,就跌落水受傷。互聯網圖片
【失控墮海】互聯網圖片

【失控墮海】

互聯網圖片
【滑板撞頭】互聯網圖片

【滑板撞頭】

互聯網圖片

冇驚過照玩

問阿Sa以後還敢不敢玩無繩滑水?她勇字當頭說:「玩呀!啱啱先可以企喺個浪度滑,都仲未甩繩。或者之後帶打拳嗰啲頭盔囉,哈哈!不過𠵱家唔浸得水,要等個傷口好番,都可能要下一個夏天先玩得。」阿Sa男友石恆聰出名細心,似乎他都要諗諗計,好好照顧這位粗心大意的女友!不過,阿Sa似乎又不用太緊張這個傷痕。

《蘋果》昨日向皮膚科醫生史泰祖查詢,他表示:「面部由於血管多,所以面部皮膚充血能力較強,復原能力較好,所以一般面部傷口留下疤痕嘅機會較低。」似乎阿Sa應該都做不成「刀疤Sa」。

採訪:皓騫、沈麗珠



【潮流解讀】無繩滑水花式多

今次阿Sa玩無繩滑水(wakesurfing)出事,其實無繩滑水利用快艇製造浪花,開始時玩家尾隨快艇,然後利用繩扯起身體企在滑水板上,穩定後可放開繩,利用身體控制左右活動和加減速。Wakeboard(滑水)跟無繩滑水類似,但需要穿上與wakeboard相連的鞋,而玩的時候亦要握住繩子,故對體力要求較高,但比較易上手。不過由於不用拖繩,無繩滑水玩到的花式亦較wakeboard為多。




鍾意就快D Share啦!