掃呢頁CODE去手機

2018年8月8日 星期三

政Whats噏:政Whats噏:黃之鋒被禁出境 食台菜懷念台灣 __,黃之鋒,

黃之鋒上庭後,喺社交網站發貼稱懷念台灣(右圖)。香港眾志秘書長黃之鋒近年官司纏身,被法庭扣留護照禁制出境。冇得去遊埠當然就會心思思喇,黃今早(8日)上 ...


黃之鋒上庭後,喺社交網站發貼稱懷念台灣(右圖)。


香港眾志秘書長黃之鋒近年官司纏身,被法庭扣留護照禁制出境。冇得去遊埠當然就會心思思喇,黃今早(8日)上庭應訊後,就去食台灣菜「頂癮」,仲喺社交網站發貼「很久沒有去過台灣,聽到員工說國語的腔調,也是有些懷念。」到底佢係懷念當地食物定係想去搵「盟友」密斟呢?

黃今次去嘅台式餐廳都幾有名氣,唔少人都大讚夠「台灣味」,而佢更講到唔係第一次去食。佢憶述5年前「學民思潮」喺餐廳附近租單位做總部,當時附近無乜嘢好食,幸好有呢間餐廳進駐,可以成日去買外賣喎。

翻查資料,黃之鋒舊年有段時間係「自由身」,幾度飛去台灣,其中一次就係出席主張台獨嘅時代力量立委黃國昌牽頭成立「台灣國會關注香港民主連線」嘅茶會。另外,早喺前年黃已經頻現身台灣,包括出席過時代力量舉辦嘅論壇等。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!