掃呢頁CODE去手機

2018年9月10日 星期一

吳啟華:吳啟華收埋11歲「仔」:捧紅佢我就發達 __,吳啟華,

吳啟華原來有個仔?仲係叻仔添!藝人吳啟華契仔梁珈榕,最近有份參演電影《再見.女人街》,與廖啟智有不少對手戲,更獲前輩大讚醒目仔。這位中美混血兒,深得啟 ...


吳啟華原來有個仔?仲係叻仔添!


藝人吳啟華契仔梁珈榕,最近有份參演電影《再見.女人街》,與廖啟智有不少對手戲,更獲前輩大讚醒目仔。這位中美混血兒,深得啟華喜愛,啟華回覆東網稱:「佢靚仔又叻仔,空手道黑帶,我都想做佢經理人,捧紅咗佢我就發達哈哈!」

二人結緣是由於梁父投資啟華演出的網絡電影,大家成為好朋友,而這名11歲小伙子又對幕前很有興趣,於是啟華就幫手搭路入行,但至今二人尚未有機會合作,啟華稱:「佢依家返咗美國讀書,佢講英文、廣東話、普通話都好叻,我叫佢學吓跳舞唱歌先!(有冇正式上契?)冇,我送咗隻手錶畀佢就係㗎」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!