網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

【同居日日見】與湯怡拍拖11年唔急結婚 洪卓立:大病後無咗呢個諗法(足本版) __,洪卓立,湯怡,

洪卓立同女友湯怡拍拖11年,今年31歲嘅佢,有冇諗過幾時結婚呢?「結婚又無諗喎,唔係無諗嘅,兩個人都唔急囉,曾經有結婚嘅念頭,好老實講點會無吖,頭幾年 ...




洪卓立同女友湯怡拍拖11年,今年31歲嘅佢,有冇諗過幾時結婚呢?「結婚又無諗喎,唔係無諗嘅,兩個人都唔急囉,曾經有結婚嘅念頭,好老實講點會無吖,頭幾年已經想,但係大病,就無咗呢個諗法。到而家,就算佢出嚟做訪問都有講,反而唔想咁快,大家一齊咁耐,一齊住又日日見,其實同結咗婚無乜分別,我哋又唔係好介意一張紙嘅儀式,我諗大家都會話已經拍拖十一年,仲唔俾對方一個名份,我哋嘅世界又無急於去做呢件事,都多謝大家關心嘅,但係我哋未急囉。」有冇咩情趣可以透露吓呢?「所謂嘅情趣,有時就係喺一啲得意嘢上面,或者兩個人生活上,譬如我送啲嘢俾你,唔通我兜口兜面話送咩俾你咩,咁就唔係叫送嘢啦,咁叫買嘢俾佢啦,類似呢啲囉,你叫我一時三刻我又講唔到,即係一啲驚喜,當然唔會講出口。」

新歌《獻醜》係講有關三角戀,男女朋友喺遇到第三者嘅時候,會有乜嘢選擇或者反應,咁如果洪卓立自己,佢又會點做呢?「老實講做訪問之前,我真係無諗過如果係我會點樣處理,跟住最近做呢首歌嘅訪問,好多朋友問起,我應該會抵唔住頸,兜口兜面講嘅,因為我要所有嘢都好清晰嘅,做嘢又好,屋企人又好,另一半都好,我都要好清晰嘅,我唔鍾意估嚟估去,所以應該會選擇激烈地處理呢件事。」洪卓立同湯怡相處咗11年,有冇咩相處之道可以教吓大家呢?「我平時都會㗎,我會覺得如果兩個人嘅世界都要 除非一啲情趣,如果唔係,生活上嘅一啲問題又好,工作上嘅問題又好,如果要估嚟估去其實好嘥時間,若然估錯就更麻煩,所以我都係選擇正面講。」而家就等我哋聽吓佢首新歌《獻醜》

採訪:肥A

攝錄:蕭敬漁

場地提供:小時光School Cafe

髮型:Terry Yeung @ Corner

化妝:木子維納

服裝提供:WTDAF

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!