掃呢頁CODE去手機

2018年9月10日 星期一

湯洛雯:靚湯變肥湯 120磅湯洛雯畀張振朗叫減肥 __,張振朗,湯洛雯,

湯洛雯肥到畀張振朗叫減肥!無綫藝員張振朗(Owen)與湯洛雯(靚湯)在將軍澳電視城為新劇《機場特警》造型及拜神,兩人分別飾演特警和空姐,除了飾演一對還 ...


湯洛雯肥到畀張振朗叫減肥!


無綫藝員張振朗(Owen)與湯洛雯(靚湯)在將軍澳電視城為新劇《機場特警》造型及拜神,兩人分別飾演特警和空姐,除了飾演一對還有咀嘴場面,她笑問張振朗是否很期待與她拍咀戲?Owen笑謂:「好似你期待啲。」問到湯洛雯戲中可有性感場面?她笑說:「我就咁着住制服已經好性感。」

發福𢱑撈

近期發福了的靚湯,被張振朗取笑是「肥湯」比特警更大隻,她笑說:「我接受嘅,可能遲啲有啲纖體廣告搵我,咁我又可以變番做『靚湯』,好彈性。」Owen笑說:「佢已經好勤力,我叫佢減少少,冇可能大隻過機場特警,佢已經食得好清淡。」

勁多除衫戲

靚湯則表示有信心減磅,現在120多磅希望減去10磅,她笑說:「我有信心可以去番選美嗰陣咁弗,雖然嗰陣都唔算好弗,不過都好過冇,哈哈。」Owen亦要為角色操弗,但因之前開劇沒有時間操大隻,惟有選擇鋼條型晒腹肌,他笑說:「呢套可能係史上最多除衫戲嘅劇,因為個個都操到咁弗,戲裏面好多成班人除晒衫沖涼嘅戲份。」靚湯笑謂希望對方加把勁操得大隻點,不想自己比他大隻。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!