網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月30日 星期日

林志穎:【買個消夜啫…】林志穎一張圖震撼13億網民 __,林志穎,

嘩……真係自愧不如…台灣「不老男神」林志穎愛車如命,除咗係賽車比賽常客,佢自己亦愛收藏靚車,周不時去吓超跑總部咁,仲會放上網同大家開心Share添!被 ...


嘩……真係自愧不如…


台灣「不老男神」林志穎愛車如命,除咗係賽車比賽常客,佢自己亦愛收藏靚車,周不時去吓超跑總部咁,仲會放上網同大家開心Share添!被視為「人生勝利組」嘅佢,尋晚(29日)就化身美食達人,揸車去買涼麵同貢丸湯,向網友介紹台灣美食,佢又喺車內拍照,不過就唔小心影埋駕駛座嘅儀表板,網友一見到就即刻失晒控……

一個儀表板可以有幾震撼?咪就係佢個儀表板上面係寫住「918 Spyder」,意外暴露靚車身份係波子限量生產嘅頂級超跑,全球限量918架,喺香港2015年嘅稅前售價高達648,743歐元(約港幣$546萬),全港4部配額,去到依家「918 Spyder」嘅炒價已經逾千萬!不過林志穎事後就急急刪圖,依家淨番消夜圖,網友威力真係大。

其實今次非林志穎第一次晒918,過去都試過分享車內自拍,座椅背上印住「918 Spyder」字樣,加上黑色黃邊安全帶,真係夠晒眼前一亮。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!