掃呢頁CODE去手機

2018年9月5日 星期三

學友緊接檔期紅館開15場 __,學友,張學友,

學友巡唱早前已到內地、台北及美國等地,明年1月將重返香港。資料圖片
劉德華將於今年12月15日至明年1月3日於紅館舉行跨年演唱會,昨日門票甫開售已經秒殺。第二輪撲飛潮亦即將展開,事關另一四大天王、歌神張學友緊接華仔的檔 ...


劉德華將於今年12月15日至明年1月3日於紅館舉行跨年演唱會,昨日門票甫開售已經秒殺。第二輪撲飛潮亦即將展開,事關另一四大天王、歌神張學友緊接華仔的檔期,將於明年1月再襲紅館舉行「A Classic Tour學友.經典世界巡迴演唱會Part 2」。

學友「經典」世界巡唱在前年10月假北京開鑼,同年12月巡唱到香港紅館,到目前為止,已經完成183場演出,包括內地、台北、澳洲、新加坡及美國等場次,接下來將到馬來西亞、英國、法國及日本等地巡迴。除夕將在江蘇舉行,明年1月4日便會移師高雄舉行三場,緊接於11日重返香港主場,在紅館舉行巡迴尾站,暫定場次為15場。

此次學友巡迴總場數高達233場,打破上次146場巡唱紀錄。近日網上已經瘋傳學友開紅館騷嘅消息,據知目前已經接受歌迷會內部訂飛,冇得「走後門」的網民留言:「我好想買到飛呀,上次買唔到!」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!