網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月2日 星期日

張智霖:【結婚17年】張智霖:依家先知袁詠儀咁靚! __,張智霖,袁詠儀,

張智霖同袁詠儀結婚咁多年,竟然依家先知老婆咁靚!藝人張智霖(Chilam)和陳慧琳(Kelly)出席活動,Chilam席上一手抱起兩個小女孩,問到可想 ...


張智霖同袁詠儀結婚咁多年,竟然依家先知老婆咁靚!


藝人張智霖(Chilam)和陳慧琳(Kelly)出席活動,Chilam席上一手抱起兩個小女孩,問到可想追女?他笑說:「唔使喇,不如等阿仔生多個畀我。」講到Chilam和袁詠儀(靚靚)結婚17年,兒子張慕童現已11歲,他說:「7年後阿仔18歲就生得喇!(阿仔咁快做老竇你唔驚咩?)唔驚,我湊囉,我到時先55歲,做阿爺都好有型,可能啲人以為我係阿孫嘅阿哥添!」講到早前完成眼部手術,現看太太是否靚了很多?他笑稱:「依家先知佢咁靚,靚到咁,唔止靚靚,係靚靚靚!」

陳慧琳推老公灌輸性教育

至於Kelly稱因天雨加上登革熱個案,將原定中秋郊野露營移師家中:「惟有自己一家人喺客廳紮營,只要熄左Wifi,就好似露營,專心賞月。」提到謝安琪仍與11歲兒子一齊沖涼兼灌輸性教育,問到Kelly可有試過:「冇呀,大仔9歲對性方面未好奇,到好奇時由佢爹哋講喇,爹哋佢乜都敢講,唔會尷尬。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!