網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月23日 星期日

【曾是180磅肥師奶】50歲李婉華身體出事 咬緊牙關減走70磅變索媽 __,李婉華,

【曾是180磅肥師奶】50歲李婉華身體出事出咗街嘅《再創世紀》,令網民嗌索嘅唔係楊怡,亦唔係周勵淇,而係冇拍劇15年,今次只係客串幾集嘅李婉華。50歲 ...




【曾是180磅肥師奶】50歲李婉華身體出事出咗街嘅《再創世紀》,令網民嗌索嘅唔係楊怡,亦唔係周勵淇,而係冇拍劇15年,今次只係客串幾集嘅李婉華。

50歲美魔女,生咗一個女同一對孖仔,依然保持一副戰鬥型身材。

美魔需苦幹,無速成,更加唔係不勞而獲,李婉華曾經有過咁樣嘅歲月。「我試過最高峰,大約182磅。」名副其實肥師奶。

「陀住孖仔時一百八十幾磅,係好肥!你諗吓我本身幾瘦,以前只有一百零幾磅。生仔去到一百八十幾有幾誇張,生完之後得番一百四十幾磅,但你諗吓個肚皮幾咁鬆,籮咁大個肚,肚皮好鬆,我當然忍受唔到。但因為忙於餵人奶,跟住又要開始照顧佢哋,日以繼夜,你知湊BB夜晚無得瞓,日又唔夠瞓,夜又唔夠瞓。Keep都冇時間,身體開始變差,腰骨又痛,總之就周身痛,有段時間覺得自己點解上樓梯都無力,同埋好容易腳軟,連著高踭鞋隻腳都痛。」

昔日是索花旦,當了三個孩子母親後的身體如外型改變,照著鏡子實在接受不來。「覺得肥腫難分同埋身體唔好,面色唔好。我諗下咁樣唔得,小朋友仲咁細,我個身體好似已經響起警號。」

家庭放首位的李婉華,要照顧好頭家,就決意搞好自己的身體。

「真係出現咗問題,就開始跑步,但都真係的起心肝,過程中經常有想放棄嘅念頭,每日都泛起唔同藉口唔去堅持跑步,好似魔鬼與天使兩把聲音在角力,但為要守護頭家,我唔可以放棄健康,咬緊牙關,起初不論五分鐘、十分鐘都好,慢慢嘗試去做,跑下跑下跑到一個鐘頭,每日如是。慢慢我身體痛症消欣,身材線條走番出嚟。」經過一年努力運動,有番健康之餘,仲減到可以零P圖,三點式見人。

她定居加拿大多年,有份電台工作,同好多港媽一樣,雙職母親返到屋企,親自湊仔煮飯。

「我由朝到晚都著住圍裙,即係由朝做早餐開始,到我瞓覺沖涼之前先至除低。呢個就係我嘅工作!」

相隔15年後才復出拍劇,其間一直有人敲門,但都遭她拒絕。

「其實我都好大戲癮,但奈何點樣可以做到?可能我有啲誇張,係個緊張媽咪,我係嗰啲如果夜晚出街都會有啲內疚嘅人,會諗如果我走咗出去,佢哋(孩子)今晚實唔哋瞓覺呢?實唔聽話啦,跟住食咩呢?一定亂食嘢啦,我係會咁樣。而家我有三個小朋友,媽咪角色就係我嘅工作,戲我唔拍人哋仲可以搵第二個,但媽咪冇人可取替。既然自己做咗一個咁嘅決定,生咗小朋友組織咗家庭,無論如何都要保護佢,同埋盡我責任去做好去。」

當日結婚,便決定為家庭放低自己幕前事業,難道一點留戀也沒有?

我絕對冇留戀呢啲嘢!點解呢?因為係另一個階段,我會咁樣睇,我唔會留戀,因為我好清楚魚與熊掌,你可以點樣?如果要嫁一個愛你嘅人,或者一個家庭,佢點會鍾意你日日拋頭露面咁出去拍嘢。既然

我嘅另一半比較傳統,我就要顧及佢嘅感受為先。」今次肯客串《再創世紀》,全因喺加拿大取景,佔嘅集數唔多,當然最重要係攞咗老公Permit

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app 咬緊牙關減走70磅變索媽(足本版)網址:http://bit.ly/2MN5sml

鍾意就快D Share啦!