網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月20日 星期四

鄭希怡:來佬貨變$19.9大陸貨 鄭希怡大無畏照用 __,大陸,鄭希怡,中國,

中伏都照用,真係勇呀!現時各大社交網都充斥住唔同類型廣告,真係非常「誘惑」!就連歌手兼人母鄭希怡(Yumiko)都敵不過廣告嘅威力,不過就慘豬中伏!佢 ...


中伏都照用,真係勇呀!


現時各大社交網都充斥住唔同類型廣告,真係非常「誘惑」!就連歌手兼人母鄭希怡(Yumiko)都敵不過廣告嘅威力,不過就慘豬中伏!佢喺社交網分享「慘痛經歷」,佢話見到個廣告指搽完某品牌嘅眼睫液後,眼睫毛會瞬間變長,更聲稱由比利時運嚟,所以佢決定一試:「一向鍾意試唔同化妝品的我,見到廣告就買咗,$200產品,$80運費,因為要在比利時運過黎(嚟),都合理呀!等咗一個月,以為遇到騙案時,我收到」

怎料「驚喜連連」,佢收貨後發現竟然「貨不對辦」仲係Cheap貨:「打開包裝,個盒上面有中文,原產地廣州,打開偉大嘅$19.9!」未驚過嘅佢仲分享用後感添,佢再發文:「似乎好多人對用後感都好關心,我試咗喇,所有你期待的效果,全部都冇,仲有少少『拿拿哋』(乸乸哋)。」唔少網民都笑言話佢「好勇」、「下次唔好搵命博」,仲叫她咪咁易相信網上廣告喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!