網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月5日 星期三

【天王女騷哥利】1歲囡囡識彈琴仔 郭富城老婆激讚:好認真   __,郭富城,

郭富城老婆晒囡囡彈琴短片(網上短片截圖)
郭富城日前在迪士尼為寶貝囡Chantelle慶祝1歲生日,小公主出世至今,被親親爸爸嚴密保護,城城從來冇在社交網晒囡囡正面相,今早老婆方媛解禁,在Ig ...


郭富城日前在迪士尼為寶貝囡Chantelle慶祝1歲生日,小公主出世至今,被親親爸爸嚴密保護,城城從來冇在社交網晒囡囡正面相,今早老婆方媛解禁,在Ig晒囡囡彈琴仔嘅短片,小公主低着頭彈琴仔,繼承天王爸爸音樂天份,只依稀見到Chantelle嘅清秀嘅眉毛、高高鼻仔同白雪雪嘅面珠,超可愛!



城嫂方媛一副驕傲口脗留言:「好認真彈琴的樣子」網民都紛讚:「好棒!要學爸爸的狂野之城呀!」「好可愛啊!小公主」由於短片只得幾秒,但都見到Chantelle彈琴嘅手仔肥嘟嘟,雖然係城城嘅小公主,但就沒有好似普通小女孩留長頭髮,反而剪了短髮到,頭頂夾了一個蝴蝶夾仔,而短片內還見到有架車仔,似乎Chantelle性格活潑好動,似老竇咁鍾意玩車車多過玩公仔。



去年4月城城同方媛結婚,同年9月22日喺社交網宣告生女,貼一家三口手牽手相,並寫道:「開心、微妙、感恩!我們三人!成長、家庭、守護!」反而城嫂就忍唔住,在母親節於微博晒抱囡背影相,唔知幾時城城會貼囡囡正相靚相呢!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



郭富城老婆晒囡囡彈琴短片(網上短片截圖) 小公主樣子白雪雪好可愛(網上短片截圖) 小公主樣子白雪雪好可愛(網上短片截圖)
小公主1歲識彈琴。咦,隔籬仲有架跑車仔喎。(網上短片截圖)

小公主1歲識彈琴。咦,隔籬仲有架跑車仔喎。(網上短片截圖)
城城只在囡囡出世後晒一家三口牽手相(網上圖片)

城城只在囡囡出世後晒一家三口牽手相(網上圖片)
今年母親節城嫂晒抱囡背影相(網上圖片)

今年母親節城嫂晒抱囡背影相(網上圖片)
呢張已經個幾月之前流出嘅相。(網上圖片)

呢張已經個幾月之前流出嘅相。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!