網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月27日 星期四

【2018仍被封殺?】有人話「唔用得黃秋生」 影帝衷心感激呢個人 __,秋生,黃秋生,

2014年雨傘運動後,黃秋生一直被王晶狙擊,演藝事業更被封殺,呈現「被退休」狀態,經濟出現危機。不過,秋生無恨,反而喺ViuTV節目《大星講》中表示衷 ...




2014年雨傘運動後,黃秋生一直被王晶狙擊,演藝事業更被封殺,呈現「被退休」狀態,經濟出現危機。不過,秋生無恨,反而喺ViuTV節目《大星講》中表示衷心感激:「王晶,衷心感激佢,衷心感激佢令我人生有一個好大同好深層嘅認知。係好事嚟架,真係架。呢啲喺佛教入面叫做善知識,即係踩你兩腳嗰啲呢,你真係多謝佢呀。」簡單嚟講即係以德報怨囉。

講係咁講啫,但事實就係「黃秋生」三字直到而家依然喺「封殺名單」之上,依然影響生計!學主持人陶傑話齋你睇得開啫,但影響深遠喎:「咁樣好慘架喎,呢啲作孽嚟喎。因為跟住有5000條嗰啲五毛、無知嘅人,一路打落水狗、一沉百踩,就成案架喇,成案就白紙黑字紀錄架喇。咁就無端端(封殺)三年、五年起不等。」

秋生都話的確有好多好心人想幫佢,亦好多人同佢講無「名單」、無「封殺」呢回事,不過奈何事實誠如陶傑所講 「你話有無名單呢?我唔知。但係我知嘅係咩呢?連鬼佬有部話想喺香港拍嘅戲,都同我講話香港有製作人話唔用得我。唔係一個喎,跟住另外有部法國嘅又係咁講,咁嗰啲人(外國人)唔識架嘛。一年之內,今年之內,有5個同我講呢啲咁嘅嘢,咁你話有定無吖?你話如果舉手去問,或者識人,我識邊個邊個問完返嚟都係話無嘅(無封殺名單),但事實就係有,我係信事實嘅啫。總之而家所有人嚟搵親我呢,我都第一句 譬如英國嗰啲都係架,一搵我,我第一樣就係話:『唔好諗內地呀,費事累你。』」

記得2015年,秋生被王晶追住吠時,秋生已經求饒:「我求你唔好再搞我,我就係咁衰,你唔好理我啦,我係爛泥扶不上壁㗎喇。唔好再搞我,多謝唔該。惟有係咁啦,仲可以點?」估唔到三年後,秋生講過嘅譬喻中嘅有錢佬,依然追住個乞丐踢佢個兜。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!