網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月7日 星期五

【轉做餅神】講股陳慧儀教班啫喱花蛋糕2年收3000學生 :學生要我整埋月餅 __,陳慧儀,

16年,陳慧儀放棄做了八年的財經主持節目後,她以玩票性質學做啫喱花蛋糕,邊學邊做,期間又會飛去第二個地方拜師。由於好好反應,短短兩年,她不單有自己工作 ...




16年,陳慧儀放棄做了八年的財經主持節目後,她以玩票性質學做啫喱花蛋糕,邊學邊做,期間又會飛去第二個地方拜師。由於好好反應,短短兩年,她不單有自己工作室,更開班收了三千個學生。近日,陳慧儀又有新搞作,就是學整月餅,她說:「

今年做月餅,係因為好多財經界嘅朋友,其實每年都需要送好多月餅或者禮物俾自己啲客人,佢哋諗到,要氹客人開心,原來將客人嘅姓氏做成禮物送俾佢哋。同埋因為有好多學生、朋友都想做番自己嘅姓氏,我就出一批專門俾呢班朋友、學生,所以就開始做月餅。」跟做啫喱花蛋糕一樣,陳慧儀堅持健康不用豬油,又用高質法國忌廉。

「佢哋教識咗我好多嘢,由最初諗住只著重外型,因為喺屋企都做過啦,點知完全不是那回事。」她說在此期間,找了不少月餅師傳學藝。其中掃蛋漿最困難,因為要掃得好平均。她更指做月餅竅門,要注意火喉及記得中途反轉,避免焗燶。

鍾意就快D Share啦!