網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月28日 星期五

吳若希:老公未婚同時追2個 吳若希收花少過情敵嬲爆 __,吳若希,

咁又難怪吳若希嬲嘅,要送都要一樣數量嘛。歌手吳若希(Jinny)上電台宣傳新歌《為何你要背叛我》時再大爆老公何兆鴻料,講到如果於感情上被人背叛好撕心裂 ...


咁又難怪吳若希嬲嘅,要送都要一樣數量嘛。


歌手吳若希(Jinny)上電台宣傳新歌《為何你要背叛我》時再大爆老公何兆鴻料,講到如果於感情上被人背叛好撕心裂肺,雖然老公未至於背叛自己,但同心痛的感覺都有關連:「原來佢追求我嘅時候,喺情人節送咗紮花畀女仔,同時都有送畀我,但佢嗰紮99朵,而我嗰紮就得18朵,之後我問佢點解,男人最叻就係避而不答」Jinny坦言當時好嬲,但到現時好多事再提起都得啖笑,笑話於往後的情人節都會收到101朵:「佢同我講『放心以後一定會多過99朵㗎』,呢件事喺我哋兩公婆之間,雖然好尷尬,但依家會覺得好搞笑。」

講到最近開始幫囡囡Giselle搵幼稚園報讀學前班:「依家開始係報名季,但暫時都未收到回覆,要等遲啲Interview,都想佢未來條路易行啲。(有朋友介紹?)冇呀,但就有搵顧問去搞升學嘅嘢,睇吓喺香港搵唔搵到間舒服嘅學校,搵唔到先考慮澳門啲國際幼稚園。」唔會考慮香港國際幼稚園?Jinny坦白笑話:「太貴我冇錢買債券。(如果真係澳門返學咪會分隔兩地?)會掛住個女囉,但唔緊要啦,都習慣咗,希望係香港入到心儀學校。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!