掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

【與子華相交30年】被樂易玲拒諸門外 林祖輝轉行賣童裝衫 __,子華,林祖輝,樂易玲,黃子華,

林祖輝在商台出身,曾經同黃子華、鄧梓峰、歐陽德勛等一齊開咪做節目。(資料圖片/攝﹕葉君海)
黃子華最後一個棟篤笑《金盆o浪口》,喺台上多謝好多人,其中一位「恩人」係林祖輝。54歲嘅林祖輝離開幕前多年,曾經做過商台DJ,後轉做亞視藝人,又做過有 ...


黃子華最後一個棟篤笑《金盆o浪口》,喺台上多謝好多人,其中一位「恩人」係林祖輝。



54歲嘅林祖輝離開幕前多年,曾經做過商台DJ,後轉做亞視藝人,又做過有線,輾轉向無綫叩門遭拒。祖輝日前接受《蘋果》專訪時態度輕鬆,講番這段往事﹕「08、09年,我做過無綫藝員科經理人,好坦白,當時係搵過樂小姐(樂易玲)俾我做幕前,但佢唔俾,叫我做藝員科,咁咪做藝員科囉。」有冇心理關口?佢話﹕「係你自己擺唔擺喺度,你唔擺喺度,一日就拆咗。」



能夠做到子華神老友,計仔一定多,二人相交30年,由商台同事開始認識,祖輝亦讚子華向來轉數快,佢話﹕「以前做電台,每日都要度好多Gag,佢成日睇好多楝篤笑嘅書,唔單止係搞笑,而係言之有物,所以點解咁襟。俗啲講,要講屎尿屁、藝人醜態都可以笑到人碌地,但你睇佢都唔係sell呢樣嘢。」



祖輝直言年輕時在商台做DJ最開心﹕「大學未畢業就去商台做part time,同期(88年)有子華、鄧梓峰、歐陽德勛、胡增良、彭鏡光及歐陽應霽一齊主持《咪前七先鋒》,之後係懶搵工,哈,因為做壞咗,第一份工已經人人求你,叫你幫幫手plug歌,覺好好玩,感覺似一家人。」擁有6尺身高嘅祖輝,被當時ATV藝員科經理何其穎招攬入亞視,好快有機會入劇組,佢話﹕「其實又係子華、梓峰一班人過檔亞視做晨早節目,我之後入咗劇組,第一部就做第二男主角,機會都多,後來做埋《今日睇真D》主持,愈來愈忙,公司俾好多資源,回報都好高。」



隨著亞視不斷易主,經常缺糧,祖輝亦要自尋出路。冇得做幕前,惟有退居幕後,如今祖輝已成為生意人,2013年與朋友合資,取得Nike、Jordan、 Nike SB等多個大牌嘅童裝衫代理,在港澳兩地有六間分店,還有做總代理批發到不同地方。祖輝經常會親自落舖打點,還會到深圳開會,佢話﹕「喺香港開舖向來艱難,要搵一個理想嘅場都可能要等幾年。見過好多行家,其實啲貨唔錯,但因為唔係大牌子就好難經營落去。」祖輝坦言做生意要從頭學起,例如入幾多貨,挑選邊件貨都有學問,佢笑話﹕「以前都有問9歲囡囡(Kyra)意見,佢好好笑,睇完一輪問Daddy,點解唔開玩具舖。」



採訪﹕嵐山

攝影﹕葉君海

攝錄﹕廖達燊

場地﹕ROOKIE(沙田分店)



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



林祖輝在商台出身,曾經同黃子華、鄧梓峰、歐陽德勛等一齊開咪做節目。(資料圖片/攝﹕葉君海) 轉眼30年...(資料圖片) 轉眼30年...(資料圖片)
祖輝現已轉行售賣童裝衫,在港澳已有六間分店。

祖輝現已轉行售賣童裝衫,在港澳已有六間分店。
間中都會落舖頭,了解員工工作情況。

間中都會落舖頭,了解員工工作情況。
黃子華早前開騷,一見多年老友祖輝即忍唔住落淚。(互聯網圖片)

黃子華早前開騷,一見多年老友祖輝即忍唔住落淚。(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!