掃呢頁CODE去手機

2018年9月19日 星期三

31歲朱璇低調嫁內地富二代 比利時行禮 __,富二代,朱璇,

31歲朱璇低調嫁內地富二代比利時行禮15年離開大台嘅華姐冠軍朱璇,一直定居北京及在內地發展,今日(19日)突然傳出她的婚照,有指新郎係內地富二代,二人 ...


  • 31歲朱璇低調嫁內地富二代 比利時行禮


  • 15年離開大台嘅華姐冠軍朱璇,一直定居北京及在內地發展,今日(19日)突然傳出她的婚照,有指新郎係內地富二代,二人拍拖數年,日前喺比利時舉行婚禮。因婚訊低調,赴出席朱璇婚禮的圈中人,只有好姊妹陳爽。據知陳爽仔女仲擔任朱璇嘅花童。

    婚照中的朱璇,拖住老公笑得好甜,過往被大台定型性感女神嘅佢,人生大事著嘅婚紗,唔算性感。

    成為人妻前,性感尤物嘅佢曾跟湯臣集團太子爺,徐楓兒子湯珈鋮拍拖,之後又傳出俾陳法拉前夫,Neway太子爺薛世恒力追,不過最後佢情歸內地富二代,令圈中又多一名索人妻。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

    點擊圖片

    31歲朱璇低調嫁內地富二代 比利時行禮


    鍾意就快D Share啦!