掃呢頁CODE去手機

2018年9月10日 星期一

李焯寧:金牌丫鬟變索女!38歲李焯寧處女水着放題 __,李焯寧,

李焯寧豁出去。有「金牌丫鬟」之稱的藝人李焯寧(Karen),在《使徒行者2》的雙重臥底角色備受網民追捧大讚索,一洗丫鬟味,今次更豁出去為東網首次影水着 ...


李焯寧豁出去。


有「金牌丫鬟」之稱的藝人李焯寧(Karen),在《使徒行者2》的雙重臥底角色備受網民追捧大讚索,一洗丫鬟味,今次更豁出去為東網首次影水着相,大晒本錢。現年38歲的她身材弗爆,笑言已非十八廿二,所以每日都堅持做一小時運動,但卻暫無意影寫真:「將來大肚會影大肚寫真。」

試唔同路線

提到「金牌丫鬟」這個朵,可能初入行時在劇集《金裝四大才子》中的丫鬟角色太過深入民心,她笑言已經冇做丫鬟多年,對這個稱呼並不反感,但亦不太同意:「有人記得係好事,但人大咗,可以試唔同路線嘅角色,唔好淨係呢樣嘢。(肯唔肯再演丫鬟?)如果導演唔介意有個30幾歲嘅丫鬟,我唔介意做,但可能要轉做嬤嬤!」

百足咁多爪

現以自由身接Job的她,不時在內地登台,問到會否怕應付「潛規則」?她笑言:「之前試過接內地騷,話想搵我唱歌,差唔多傾好晒,對方突然改口話只係唱畀佢老闆一個人聽,我即時拒絕咗。」除了幕前工作,Karen又開公司做活動策劃,最近更投資六位數代理法國的唇彩品牌。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!