掃呢頁CODE去手機

2018年9月14日 星期五

陳智燊:仔仔腳頭好!陳智燊自爆想生3個 __,陳智燊,

新手爸爸Jason揚言要生夠3個小朋友!藝人陳智燊(Jason)及郭鋒下午到跑馬地出席《東方表行沙田錦標時尚煲呔賽馬日》記者會,Jason於台上自爆「 ...


新手爸爸Jason揚言要生夠3個小朋友!


藝人陳智燊(Jason)及郭鋒下午到跑馬地出席《東方表行沙田錦標時尚煲呔賽馬日》記者會,Jason於台上自爆「新手爸爸日記」:「餵夜奶同換尿片都可以嘅,我有潔癖都搞得掂。」父愛認真偉大!

他受訪時續說:「對住佢即使佢喊都忍到,幸好佢唔算太難搞。(中文名改咗未?)我同太太啲中文咁『叻』,搵朋友改、仲揀緊,即使係改英文名我哋自己都拉鋸中,或者今次讓太太宋熙年,下次我揸主意啦。最想生3個,唔得就點都要整多個。」

談到近日工作多,是否囝囝「腳頭好」?Jason承認:「佢幾旺我,呢排我都好忙,忙完諗住返屋企見佢,亦係一種動力。(入息多過喺無綫?)冇得咁計,呢排係好好,夠我個仔做好多嘢,希望儲到幾年學費」稍後他將離港到德國工作一星期,坦言未出發已甚為掛心:「驚少咗個人睇住BB搞唔掂,太太坐月又好悶,可能送份禮物畀佢先啦。」

另外,活動出發前,Jason及其他嘉賓着上西裝、打煲呔在銅鑼灣浩蕩巡遊、場面非常熱鬧!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!