掃呢頁CODE去手機

2018年9月24日 星期一

湯盈盈:湯盈盈錢嘉樂一家人紅噹噹賀細女3歲生日 __,湯盈盈,盈盈,錢嘉樂,

3歲生日喇!真係轉個頭就大個女喇~~藝人湯盈盈同錢嘉樂育有兩個可愛嘅囡囡,分別係大女Alyssa同細女Kassidy,話咁快尋日(23日)就係Kass ...


3歲生日喇!真係轉個頭就大個女喇~~


藝人湯盈盈同錢嘉樂育有兩個可愛嘅囡囡,分別係大女Alyssa同細女Kassidy,話咁快尋日(23日)就係Kassidy嘅三歲生日,盈盈兩公婆幫囡囡搞咗個夢幻生日派對,盈盈仲將派對現場嘅相片上載至社交網,留言話:「我哋嘅狂野3歲寶寶Kassidy生日快樂!非常感謝工作人員布置我哋嘅生日拍攝派對!」

相中見到派對布置色彩繽紛,錢氏一家仲以紅噹噹家庭裝上陣,現場又擺滿靚靚Cupcake,壽星女Kassidy仲企喺蛋糕前面開心影相,真係好可愛,生日快樂呀Kassidy!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!