網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月3日 星期一

諸葛紫岐:諸葛紫岐4歲囝囝做學霸 日讀兩間幼稚園 __,諸葛,諸葛紫岐,

諸葛紫岐資優囝囝日讀兩間幼稚園!今日是新學年開學日,名媛諸葛紫岐(Marie)為培育已是資優生的4歲多囝囝薛華韜(Arthur)成為「學霸」,為兒子同 ...


諸葛紫岐資優囝囝日讀兩間幼稚園!


今日是新學年開學日,名媛諸葛紫岐(Marie)為培育已是資優生的4歲多囝囝薛華韜(Arthur)成為「學霸」,為兒子同時入讀兩間幼稚園,上午返完銅鑼灣學校後,下午接連往北角的國際學校上課!

上午10時45分,Marie親自接送兒子到達銅鑼灣維多利亞幼稚園,及至半小時後Marie與兒子步出。之後Marie與兒子再往位於北角的漢基國際學校,穿上一身紅色校服的Arthur下車時更極為精靈醒目,一臉興奮紮紮跳步入校園。

事後Marie接受訪問時表示:「Arthur今年係讀兩間幼稚園,其實本來我想佢讀全日嘅,但佢又考到漢基,所以畀個仔自己揀,佢好有自主權,等佢自己做決定,佢最後選擇分開上,下午返兩間,等如返全日囉,其實佢返得開心就得喇!」此外郭可盈的女兒林天若,早年亦是分上,下午同時入讀兩間幼稚園,如今她已就讀蔡繼有學校,新學年還被選為風紀隊隊員。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!