掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

【不老的傳說】連生兩件唔俾身材冇走樣 40歳姚嘉妮靠白滑長腿搵食(足本版) __,嘉妮,姚嘉妮,

20歳!40歳!分別係?而家已經做咗人阿媽,無論個樣同身材都keep住做女嗰陣嘅狀態,真情好似食咗防腐劑一樣呀!98年亞姐出身嘅姚嘉妮,眨下眼就入咗行 ...




20 歳! 40歳!分別係?

而家已經做咗人阿媽,無論個樣同身材都keep 住做女嗰陣嘅狀態,真情好似食咗防腐劑一樣呀!

98年亞姐出身嘅姚嘉妮,眨下眼就入咗行廿年喇。當年得20歲嘅姚嘉妮,憑住一對長腿加甜笑容,成為大熱門,不過最後都輸比勁敵羅麗莎得季軍。因為天賦高挑身材,姚嘉妮主要接model 工作。喺亞視拍咗三套劇,姚嘉妮過檔大台,咁多年keep 住有劇拍,不過都係做配角居多。

06 年姚嘉莉嫁咗比林祖輝之後,繼續做靚太,仲比纖體公司睇中做代言,泳衣上陣,身材弗到爆!之後姚嘉妮升呢做埋阿媽,一囗氣生咗一個仔一個女。大肚嗰陣,依然一啲都冇走樣,仲影過一輯大肚寫真,俾網民大讚索媽!

湊住兩個細路,姚嘉妮冇變師奶之餘,近年仲多咗份女人味添!最近喺劇集《BB來了》,姚嘉妮飾演「地獄陪月員」,日日熱褲上陣晒招牌靚腿,唔少網民都讚佢㗳得杯落!keep 住凍齡,姚嘉妮話除咗做運動之餘,仲仲話全靠一對仔女令佢充滿活力,心境保持年輕喎!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!