掃呢頁CODE去手機

2018年9月27日 星期四

【高齡44歲】利嘉兒開刀誕7.2磅肥美B女 __,利嘉兒,

44歲利嘉兒(Lily)結婚八年,上星期在舊山頂道嘉諾撒醫院為從商的丈夫劉先生誕下7.2磅女兒,名字為劉書雅,英文名Karyssa。利嘉兒大談感受:「 ...




44歲利嘉兒(Lily)結婚八年,上星期在舊山頂道嘉諾撒醫院為從商的丈夫劉先生誕下7.2磅女兒,名字為劉書雅,英文名Karyssa。

利嘉兒大談感受:「BB好肥美,肥嘟嘟表情多多好精神,成日瞓瞓下都偷笑,姑娘都話佢係開心果。」講到老公有咩趣事?「佢一早預備咗入去陪我兼剪臍帶,以為就咁剪好簡單,點知見到醫生將BB喺肚入面拎出嚟血淋淋一刻,佢都有啲嚇親,但覺得好amazing,原來小朋友係咁樣出世。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!