網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月11日 星期二

【六叔最寵女解放軍】 49歲曹眾變脹爆師奶 開五千呎餐廳住君臨天下 (足本版) __,六叔,曹眾,邵逸夫,

想當年係六叔嘅愛將⋯⋯家下已經變咗做幸福肥師奶!不經不覺就快五張野嘅曹眾,近年養尊處優,冇見一排,又脹咗足足一個碼。當年有六叔照住,曹眾雖然有一囗鄕音 ...




想當年係六叔嘅愛將⋯⋯家下已經變咗做幸福肥師奶!不經不覺就快五張野嘅曹眾,近年養尊處優,冇見一排,又脹咗足足一個碼。

當年有六叔照住,曹眾雖然有一囗鄕音,但都試過被捧做女一。11年曹眾低調嫁俾北京商人陳京,仲生埋個女,甚少蒲頭。早排俾《壹仔》咁啱撞到曹眾同老公阿女,一家三囗行超市。呢日冇化妝嘅曹眾面腫腫,頭髮薘鬆。就算著住鬆身衫褲,都遮唔到佢圓碌碌嘅身型。見佢一手撓住老公,一手拖住個女,呢個畫面幾有愛呀!

一家三口走入超市之後,就各自各掃貨。曹眾負責買蔬菜、生果,之後再去揀芝士同廚房紙。老公就負責買牛扒,似乎打算煮西餐。至於7歲嘅囡囡陳瑛華,已經高到去媽咪膊頭,個樣就似爸爸多啲,都好有主見喎!自己揀咗包香腸放入車。掃完貨,曹眾同阿女一樣兩手空空,粗重功夫梗係交晒比老公啦。

拎住兩大袋戰利品,一家三口竟然唔撘的士,走去同人迫地鐵,話晒係五千呎餐廳老闆娘,又豪宅,真係夠晒慳家!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!