掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

《延禧》4大妃嬪噴血寫真 網民:真係不得了 __,《延禧》,寫真,

相信好多人都有睇《延禧攻略》,入面啲妃嬪大家都應該熟到冇朋友。喺劇入面大家就鬥到你死我活啦,原來戲外都可以鬥一番,講緊嘅咪係佢哋嘅身材囉。事關班妃嬪喺 ...


相信好多人都有睇《延禧攻略》,入面啲妃嬪大家都應該熟到冇朋友。喺劇入面大家就鬥到你死我活啦,原來戲外都可以鬥一番,講緊嘅咪係佢哋嘅身材囉。

事關班妃嬪喺現實中影埋好多靚相,當中唔少得嘅緊係噴血「艷照」,真係要身材有身材,要樣有樣,火辣身材睇到肥仔黎我都扯扯哋,一齊睇下有幾正

1. 「純妃」王媛可

王媛可畢業於解放軍藝術表演系,2004年入行,演過多套電視劇,包括《倚天屠龍記》、《名門劫》、《碧海雄心》等。

王媛可喺2001年登上中國大陸版《ELLE世界時裝之苑》,係第一個登上其中「Rising Star」欄目嘅亞洲人,真係相當威威。

到咗2012年先爆出同內地演員王雨結婚,婚前仲幫本雜誌影咗輯性感相,裸背上陣,真係有姿勢有實際。

2. 「順嬪」張嘉倪

北京電影學院2003級表演系本科畢業,參與湖南衛視瓊瑤劇選角活動《尋找紫菱》獲得勝利,之後仲出演《又見一簾幽夢》做女一,同方中信有纏綿戲份,到咗28歲就嫁為人妻,育有兩子。

張嘉倪除咗有對「大奶奶」,仲有齊馬甲線同「A4腰」,再加上42吋長腿,真係不得了,羨慕死好多囡囡。

3. 「嘉嬪」潘時七

潘時七參加話劇《暗戀桃花源》而入行,演出《天下鹽商》、《我家有個趙大咪》、《隋唐英雄3》等劇集而為人熟悉。

潘時七身高5呎7吋,樣貌同身材都好正,被網民封為新一代宅男女神。不過唔知係咪人紅是非多,有傳聞話佢曾經整容。

4. 「愉妃」練練

練練原名練束梅,曾喺江蘇省戲劇學校學習三年,後考入北京電影學院學習。憑住2011年上映嘅《聖天門口》麥香一角,榮獲第19屆上海電視節「白玉蘭」最具人氣女演員提名。

練練仲影埋好多正相,去圖!

Cap by:巴士的報


鍾意就快D Share啦!