網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月19日 星期三

【藝員失婚失業打不死】忘記老公家中荒唐搞女 50歲黎海珊素顏孖男伴出街睇戲 (足本版) __,黎海珊,

演藝學院畢業的黎海珊,曾經拍過無綫處境劇《卡拉屋企》,後來轉做DJ,可惜遇着新城裁員。而前夫鄭啟泰趁她公幹,帶女士回家鬼混,話自己未玩夠,堅持跟她離婚 ...




演藝學院畢業的黎海珊,曾經拍過無綫處境劇《卡拉屋企》,後來轉做DJ,可惜遇着新城裁員。而前夫鄭啟泰趁她公幹,帶女士回家鬼混,話自己未玩夠,堅持跟她離婚,真的慘過粵語長片。

當時好難捱,但現在終於可以重新出發,素顏跟男伴去睇戲都一身自在。

這麼久沒現身幕前,素顏黎海珊在街上沒人認得。但反而令她和男伴更輕鬆,好有默契地行去戲院。睇完戲,男伴就接載她離去。黎海珊一上車就閉目養神,似乎做慣乘客。

現在她生活得唔錯,但之前婚變兼被炒,雙失真是不容易面對。她和鄭啟泰拍拖不夠一年,就在加拿大閃婚,可惜5年就玩完。雖然當時老公偷食,但黎海珊只怪自己不是好老婆,所以留不住他。

不過最傷是離婚之後,新城發生大地震,面對經濟壓力,她逼於無奈求前夫向公司講好話。但鄭啟泰一口拒絕,更話刻意不幫口,因為不想她留低。真是好絕情!

離婚超過十年,她都未能夠抹去前夫帶女回家鬼混的陰影,曾經寧願讀書,都不想再拍拖。

因為她好學,加上曾經在新城做教育節目,之後去了公開大學做課程經理,搵到新方向。

現更走出陰影,重新上市,有男性朋友相伴,相信人生下半場會更精彩。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!