網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月5日 星期三

【囡囡剛滿一歲】52歲郭富城親認雙喜臨門 老婆傳懷第二胎 __,郭富城,

設計對白
劉德華51歲得千金(計番出生月份呢,確切嚟講華仔係50歲做爸爸)黎明都係51歲做爸爸,餅印B女上周已如演唱會上向歌迷許下嘅承諾,貼上fb同大家開心sh ...


劉德華51歲得千金(計番出生月份呢,確切嚟講華仔係50歲做爸爸)



黎明都係51歲做爸爸,餅印B女上周已如演唱會上向歌迷許下嘅承諾,貼上fb同大家開心share。



至於郭富城,咁啱,都係51歲做爸爸,囡囡Chantelle剛喺迪士尼慶祝1歲生日。



張學友就最早結婚最早做爸爸,同女兒年紀相差最近,不過教女方法都令學友好頭痛…



不過,《蘋果》收到消息,「四大外父」之一郭富城,好快又做爸爸喎!下個月就53歲嘅佢,囡囡剛好1歲,又成功令老婆Moka(方媛)懷孕喇。



本報收到消息稱,城城喺囡囡嘅生日派對上,同好友分享話「雙喜臨門」!



城城疼鍚囡囡Chantelle,但其實佢都好鍾意囝囝。既然第一胎生女,自然就想努力追番個仔啦。



25歲嘅城城,仲未定性,對做爸爸興趣不大;依家「25對」喇,想法唔同咗,身邊友人亦子女成群,令城城更加心急,近50歲左右,已經計劃要急起直追,搵啱對象就馬上結婚生仔,努力造人,等郭媽媽弄孫為樂;依家Moka先至31歲,城城亦抱持開放態度,欣迎天賜的禮物。Moka亦明白老公心意,於是頻向身邊人取生仔經兼調理身子。



為咗達成心願,亦唔想同子女年紀相差太遠,自然「勤力」得多,配合不設防措施,所以囡囡啱啱一歲,已經準備迎接第二個小生命喇!




鍾意就快D Share啦!