掃呢頁CODE去手機

2018年9月8日 星期六

黃德斌:5萬蚊搞掂!黃德斌唔着西裝婚紗係因為… __,黃德斌,

黃德斌今日低調同圈外女友註冊結婚。現年55歲嘅藝人黃德斌同細佢16年嘅圈外女友JoyceWong上月被本報率先披露秘密入紙申請結婚,之後德斌表示結婚一 ...


黃德斌今日低調同圈外女友註冊結婚。


現年55歲嘅藝人黃德斌同細佢16年嘅圈外女友Joyce Wong上月被本報率先披露秘密入紙申請結婚,之後德斌表示結婚一切從簡,都係同屋企人簡單食個飯。今日佢同Joyce就喺金鐘一間酒店低調舉行註冊儀式兼以自助餐形式搞結婚酒會,埋單5萬港元。

拍拖13年

德斌同Joyce以「紅白藍」情侶裝現身,一對新人喺現場熱情招待來賓,當中有來賓帶埋BB到場,Joyce即時母愛氾濫,抱住BB影相。之後德斌自己一個出嚟接受訪問,問到點解唔着西裝同婚紗?德斌話已經着咗婚紗影婚照,今日只係同親戚朋友開個Party食吓嘢,所以簡便啲。問點解咁低調?佢就笑住話:「不嬲都係咁。」又澄清同Joyce拍拖只係13年左右,冇18年咁耐。

隨緣生B

當問到點維繫感情?德斌竟然笑住話唔知道:「大家一齊咪一齊,唔知點答你,哈哈。(Joyce好了解你性格?)都係嘅,互相遷就先得,互相信任、互相尊重,呢樣好重要。無論結唔結婚,都要互相欣賞。(點知突然結婚?)冇㗎,你哋成日問我,我話隨時都得,冇話定幾時。(因為想生小朋友?)未,未有呢啲諗法,唔係咁簡單隨便,要再諗吓,唔係咁容易,隨緣啦。」德斌仲話聽日就要開工、為電影謝票,所以未計劃去度蜜月,又話呢個酒會主要都係由Joyce負責籌備。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!