網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月7日 星期五

【丹尼60】天之驕子陳百強的最後歲月 陳家瑛:一啖香檳一粒安眠藥 __,陳家瑛,陳百強,

陳百強的最後歲月很不開心,試過飲酒送安眠藥。(攝影:陳俊強)
「心中想你如今想你懷念昨天的你懷念著你懷念著你紅著淚眼在記起」--陳百強《深愛着你》樣子俊朗、氣質高貴又有音樂才華的陳百強,78年參加山葉電子琴大賽獲 ...


「心中想你 如今想你 懷念昨天的你

懷念著你 懷念著你 紅著淚眼在記起」

--陳百強《深愛着你》



樣子俊朗、氣質高貴又有音樂才華的陳百強,78年參加山葉電子琴大賽獲高級組冠軍,21歲加入樂壇,憑處男專輯《眼淚為你流》一炮而紅;入行13年,Danny的金曲數之不盡,《偏偏喜歡你》、《漣漪》、《深愛着你》、《幾分鐘的約會》、《念親恩》、《煙雨淒迷》、《一生何求》等,迷倒萬千粉絲,惟後期卻經歷高山低谷,性格憂鬱的Danny作繭自縛,日子過得不開心,他的最後歲月在沉鬱中度過,92年5月18日昏迷入院,93年10月25日英年早逝,結束35歲璀璨一生!



經理人陳家瑛跟陳百強情如姐弟,眼看他起高樓,眼看他樓塌了,陪他走過最後歲月!才華洋溢的Danny,對自己要求很高, 給自己很大壓力,陳家瑛說:「佢太過完美主義,因為佢處女座,所以好挑剔,要唱到最好,唔係挑戰人,係挑戰自己,所以佢好辛苦!」有說當年Danny跟張國榮競爭激烈,後來哥哥紅遍半邊天,Danny變得鬱鬱不得志!陳家瑛代Danny剖白:「佢唔嬲哥哥㗎,哥哥都唔嬲佢,佢冇呻過,各有各做嘢,只不過佢睇到報紙人哋攻擊佢,佢有啲唔開心,佢同哥哥私底下唔可以話係好朋友,做唔到好朋友,但見到面都會拍下你膊頭。點解做唔到好朋友?事業競爭囉。」



當年Danny沒有妒忌哥哥,只是出不出困局,陳家瑛說:「當時四大天王未出嚟,但佢已經知,佢話下一個朝代應該係四大天王,之後佢喺好不安情緒,同埋發覺自己創作力越嚟越弱,對住個琴成個禮拜都彈得好辛苦,舊時佢好有信心,後來佢情緒病,因為佢覺得後浪嚟得好快,佢亦都可能乾塘,音樂對佢好緊要,朝早起身開音樂,夜晚都係開音樂,點解自己作唔到歌呢,越忟越急。」



Danny的最後歲月很不開心,試過飲一啖香檳,食一粒安眠藥,然後致電陳家瑛!她嘆說:「呢啲佢嚇我哋啫,要畀人感覺佢到唔開心,如果你真係想唔喺度,唔會打電話畀人知,我丟底所有做嘢去佢屋企,佢話飲咗一支香檳,食咗十粒八粒,我啲佢去洗胃!佢要你注意佢,要身邊朋友注意佢,後來佢連作曲、宣傳都唔做,好似小孩子同你鬥氣,呢樣係佢走唔出嚟嘅地方!佢好down,成日困自己喺屋企,夜晚同出面朋友去玩,我收工駕車搵佢,陪佢飲一兩杯,佢又唔係借酒澆愁,基本上鍾意飲酒,好似我咁,佢一定要飲香檳,仲要指定牌子。」



92年5月18日,Danny昏迷入院,陳家瑛黯然地說:「佢出事時我做緊嘢,佢阿媽打畀我,話佢真係唔得,我即刻標過去,我見佢面色唔對路,好似冇乜呼吸咁,佢媽咪話:救佢!救佢!之後佢昏迷咗,我都有同佢講嘢,有時感覺佢隻手郁緊,大家好緊張:快啲按摩!但可能只係神經反射。」



93年10月25日,Danny離開的一天,陳家瑛慨嘆:「永遠記得佢走嗰日,我喺泰國同Danny祈福,希望佢快啲醒,因為佢咁鍾意靚,唔鍾意自己個樣咁唔靚。唔知點解,我落飛機會冇情白事打畀黃柏高,佢話:『唔掂啦,你快啲嚟醫院,個個都嚟同佢拜拜,只係淨你,佢死都唔斷氣,佢唔肯斷氣!』我去咗泰國三日,佢就自己放棄,可能見所有朋友嚟咗睇佢,同佢say bye bye,只係淨我,黃柏高叫我快啲嚟醫院,我話唔好,當時我心情麻痺咗,返咗屋企,飲咗成支拿破崙XO,我先去醫院,我接受唔到佢會斷氣!」



回家飲了一支XO後,陳家瑛才有勇氣到醫院:「我入醫院嗰下,未上到佢,佢走咗,幾sad,我諗佢feel到我喺度。」雖然見不到最後一面,但她不覺有遺憾:「你錫一個人,希望佢安落舒服平安,唔會希望佢日日都唔開心,日日都苦惱。佢瞓得好舒服,雖然走咗,但一生活得好精彩,雖然係好短,好過夾硬拖長生命,佢最緊張靚,你諗下,如果佢依家60歲,又肥咗,好似阿伯,佢咁緊張形象,喺黃金時間走咗,唔係一個問題,喺我心裏面,佢永遠都喺度,唔使睇住佢變老。」



最後,陳家瑛笑着說:「佢常在心,我冇眼淚,已經喊唔出!唔緊要,成枱麻雀有突,佢啲friend喺晒上面,唔使擔心!」



撰文:余燕儀

攝影:陳俊強

攝錄:廖達燊、沈健程

場地:Harlan's (The ONE)



陳百強的最後歲月很不開心,試過飲酒送安眠藥。(攝影:陳俊強) 陳家瑛跟陳百強一樣愛杯中物 陳家瑛跟陳百強一樣愛杯中物
陳家瑛希望陳百強安樂舒服

陳家瑛希望陳百強安樂舒服
陳百強和張國榮雖然做不到好朋友,但見面都會打招呼。

陳百強和張國榮雖然做不到好朋友,但見面都會打招呼。

鍾意就快D Share啦!