掃呢頁CODE去手機

2018年9月23日 星期日

為《黃金兄弟》出山 60歲周比利難忘星爺搞gag __,周比利,星爺,周星馳,

即使已是花甲之年,周比利依然寶刀未老、渾身是勁。
即使已是花甲之年,周比利依然寶刀未老、渾身是勁。【娛樂人物】世界拳王周比利年屆60歲,曾當動作演員的他曾與不少武打巨星,包括成龍、洪金寶及李連杰等對打 ...


【娛樂人物】世界拳王周比利年屆60歲,曾當動作演員的他曾與不少武打巨星,包括成龍、洪金寶及李連杰等對打,息影十多年的他開拳館教拳作育英才,近日終重出江湖拍戲。周比利現在身形魁梧,其實幼年時身子孱弱,他日前接受《蘋果》專訪透露周母更曾想墮胎,就連醫生也說:「生出嚟都唔會長命。」至11歲開始練拳,扭轉了他的一生,成就一代拳王。

採訪:馮國康、何永寧

攝影:陳俊強

周比利,原名周建康,改這個名字,皆因家人希望他可以健健康康、快高長大。一代拳王日前在自己的拳館接受《蘋果》專訪,他原來自小就被家人當女生養:「屋企總共有七兄弟姊妹,我同對上阿哥爭三、四年,阿媽生阿哥時已經諗住唔生。有咗我都唔知,可能當自己肥,到發現嘅時候想落我,但落唔到。醫生當時同阿媽講,生出嚟都唔會長命,因為你落過,所以自細屋企就當我女仔咁養。」

直到11歲,周比利貪得意跟哥哥去拳館,對打拳產生濃厚興趣,加上遇到叔叔的一位讀營養學同學,糾正他們一家的錯誤觀念,他的命運才來個大逆轉。他憶述︰「個營養師話『你哋唔可以咁對佢,當佢死硬咁,佢𠵱家發育,要畀啲有營養嘅嘢佢食。要每日食麥皮、芝士、麵包兼飲鮮奶,強化佢身體同做運動。』就係咁!阿爸、阿媽畀我跟阿哥練拳,加上發育又食得好,自信心返晒嚟,開始周圍再搵武館學武。」



鐵漢也有柔情一面,周比利面對太太Amy眼神充滿溫柔。 鐵漢也有柔情一面,周比利面對太太Amy眼神充滿溫柔。
周比利(左)07年打告別賽,可惜面對強勁對手不幸落敗。資料圖片

周比利(左)07年打告別賽,可惜面對強勁對手不幸落敗。資料圖片

老虎仔從未打輸過

之後,周比利拜師李鵬師傅,全力打擂台競技,對手全部是比自己高大的外國人。他在79年跟隨師傅李鵬由加拿大返港,成為第一代打自由搏擊的拳手,85年更贏過WKA自由搏擊世界冠軍,他說打自由搏擊未輸過:「贏,不過打得都好辛苦。以前我外號叫老虎仔,𠵱家冇咗個『仔』字就咁叫老虎,遲啲要叫老老虎。」

當年武打片流行,洪金寶邀周比利拍戲,他二話不說答應,結果闖出另一番事業:「有啲武師問我係咪簽咗大哥,我話唔係喎,咁掂啦好多人想搵你拍呀,於是留咗喺香港發展。」在影圈發展近二十年,拍過數十部電影,在千禧年代息影的他,最近出山再拍電影《黃金兄弟》,今次合作的都是舊拍檔,包括在《98古惑仔之龍爭虎鬥》的徒弟錢嘉樂,錢嘉樂今次既是導演也是武術指導。



桃李滿門的周比利開設拳館多年,不少藝人也是他的門生。

桃李滿門的周比利開設拳館多年,不少藝人也是他的門生。
周比利不時從加拿大返港教拳,培養下一代拳王。

周比利不時從加拿大返港教拳,培養下一代拳王。

對打倉田動作犀利

復出拍戲,周比利笑說是要過戲癮,沒有任何壓力,多年後再拍,問到與過往有何差異,他說︰「我諗睇吓邊個武術指導,𠵱家輔助多咗,但舊派嗰啲,仲係拳腳多啲。你睇吓錢嘉樂導演呢套戲,我同倉田保昭打十幾個動作,一個鏡頭過,動作都好犀利。」

採訪時,周比利示範踢腿、拳擊、打沙包等動作,依然動作敏捷,年屆60依然寶刀未老。不過鐵漢柔情,在擂台上戰無不勝的他,在生活也有一個唯一可以打敗他的人,就是他太太Amy,提起太太,他即甜絲絲:「我太太就係事頭婆,我去邊度都要帶埋佢囉!」的確每次周比利由加拿大回港教拳,太太都會同行,在拳館打點一切。雖然膝下無兒,但周比利不覺遺憾:「冇小朋友,後生嗰陣唔得閒,成日周圍去。初初諗承受唔到個責任,又打拳、又拍戲,到後來想過要,但諗吓搞個出嚟,不如兩公婆周圍去享受人生,都過咗生小朋友嘅時段。」

場地提供:周比利拳館



周比利(右)一直跟恩師李鵬學打拳。微博圖片

周比利(右)一直跟恩師李鵬學打拳。微博圖片
周比利(右)相隔多年,復出拍攝電影《黃金兄弟》。

周比利(右)相隔多年,復出拍攝電影《黃金兄弟》。

鍾意就快D Share啦!