掃呢頁CODE去手機

2018年9月5日 星期三

盤點 6位狄以達高質女伴網民:人生最大成就 __,

盤點 6位狄以達高質女伴 網民:人生最大成就
盤點6位狄以達高質女伴 網民:人生最大成就2018年度香港小姐喺星期日已圓滿結束,23歲中大護理系畢業生陳曉華(Hera)榮登冠軍寶座!Hera由參選 ...


盤點 6位狄以達高質女伴 網民:人生最大成就





2018年度香港小姐喺星期日已圓滿結束,23歲中大護理系畢業生陳曉華(Hera) 榮登冠軍寶座!Hera由參選至今都備受關注,其中最多人討論當然就係佢有藝人前男友狄以達雖然好多人覺得狄以達演藝事業唔算出色,不過佢啲前女友就真係好出色




2018港姐冠軍 17號陳曉華

剛剛過去的星期日,2018年港姐冠軍正式誕生, 由賽前大熱之一的17號陳曉華(Hera)奪得!



亞軍20號鄧卓殷、季軍7號丁子田。


|空中瑜珈夠優美

喺才藝表演環節,陳曉華表演空中瑜珈!



|泳衣問答夠淡定

泳衣問答環節,淡淡定冇問題~



|決賽表現夠平均

陳曉華決賽當晚表現唔算最亮眼,但勝在夠平均,同埋本身條件實在係強勁!



|有個明星前男友狄以達

早在陳曉華參選港姐初時,就有網民在討論區爆料,指Hera曾經同狄以達拍拖,兩人曾被影到在牛頭角一一餐廳撐枱腳,舉止親蜜,而Hera畢業時達仔亦有露面。當時達仔回覆傳媒,表示佢同Hera大概喺四月時已分手,不過都支持前女友參選!



|點樣恭喜前度?

如今前女友奪港姐冠軍,傳媒當然要問問狄以達反應,唔知佢打電話定Whatsapp恭喜呢?對此達仔就表示:「喺TVB撞到先親口恭喜」避免太過主動,不過似乎又幾有誠意,達仔呢個回答大方得體!



狄以達前女友個個高質

現年29歲的狄以達,2008年以藝名狄易達 (2017年改為狄以達)出道成為唱跳歌手,大家對佢印象應該都係其精湛舞技。雖然狄以達演藝事業又唔算話好出色,但佢本身係跳舞學校校長,又與朋友開設室內設計裝修的配對平台。不過最令人佩服的,就係達仔除了陳曉華外,歷任女朋友同緋聞對象個個都係咁高質!



|陳曉華

出爐港姐冠軍陳曉華(Hera),今年23歲,畢業於中大護理學系,選港姐前已經係一名模特兒。Hera樣貌標緻、笑容甜美且有出眾身高,由初選起已經被視為大熱,一直以來人氣有增無減!



 |回到 2018港姐首輪面試

大家都知道港姐首輪面試可謂「燕瘦環肥」,咩人都有,不過白裙長髮少女Hera出場時,大家見到佢笑容甚為甜美、身材高佻,即時謀殺唔少菲林!



Hera

白裙飄飄好仙氣!


|中大護理系女神

Hera當時接受訪問,表示自己未搵到工,所以決定試試參選港姐。呢個絕對係明智決定!



Hera

173cm身高相當突出!


早前佢同另一佳麗鄧卓殷(Amber) 約埋一齊去面試,依家兩人已貴為港姐冠、亞軍!


|吳亞馨

台灣性感女神吳亞馨,今年34歲,身兼演員、模特兒及主持人,除了174cm模特兒身高,更擁有34C噴血上圍!2015年時,狄以達參加一次私人活動而結識比自己年長5歲的吳亞馨,有指兩人一見傾心,好快就打得火熱!



不過呢段姊弟戀大概一年後便告終,兩人於2016年約5月分手。而吳亞馨可能仲有一件更廣為人知的事,就係佢喺2012年曾捲入李宗瑞淫照事件中。



|Hillary劉沛蘅

現年27歲的模特兒劉沛蘅(Hilary),為Angelababy同公司的小師妹,又因為與薛凱琪樣貌有幾分相似,而被稱為「模界薛凱琪」。除了模特兒事業外,Hilary近年亦開始涉足影壇,參與過拍攝電影《蝕日風暴》及《八個女人一台戲》等,最近亦有份參與ViuTV新劇《詭探前傳》,與前輩鄭少秋和陶大宇合作。



比狄以達年輕約3年的Hillary,據聞家底豐厚,狄以達更一度搬進女友於何文田的豪宅同居。兩人拍拖長達四至五年,但於2014年9月正式承認分手,有指原因係狄以達難忍女方港女性格……



蔚雨芯

以上三位索女,其實都只係狄以達承認過的女朋友,不過其異性緣又點止咁少!狄以達與同公司藝人、有「魔鬼胸」之稱的蔚雨芯,曾因多次合作而傳出緋聞,不過當時達仔承認與Hillary的戀情先終止傳聞。



|林穎彤

狄以達於無綫節目《安樂窩》的拍檔林穎彤(Bella),細細粒好多人鍾意,又係同達仔曾經傳過緋聞!似乎達仔並唔係只鍾情高妹?



|吳嘉熙

Super Girls成員Cheronna(吳嘉熙)都曾經同狄以達傳緋聞!



不過Cheronna依家已經有個感情穩定的男朋友、夏雨兒子兼ViuTV主持黃奕晨 (Dixon),兩人仲經常喺網上放閃!

膠通消息來源:東方新地
















鍾意就快D Share啦!