掃呢頁CODE去手機

2018年9月5日 星期三

【肚脹曾江柺住行】83歲曾江自嘲有仔等於冇仔 年紀大幸有老婆不離不棄(足本版) __,曾江,

9月2號啱啱83歲生日嘅曾江,近年主要拍內地劇集,不過,佢諗住拍少啲,多啲留喺香港。好似呢日喺九龍城見到佢,行路依然拐拐下,耳仔戴住助聽器,話晒都八十 ...




9月2號啱啱83歲生日嘅曾江,近年主要拍內地劇集,不過,佢諗住拍少啲,多啲留喺香港。

好似呢日喺九龍城見到佢,行路依然拐拐下,耳仔戴住助聽器,話晒都八十有三,年紀大喇。

仲記得15年,佢同謝賢、Joe Junior同胡楓主持《四個小生去旅行》,記者會上佢俾謝賢摑一巴,好敏捷咁閃開咗,可惜,今時唔同往日喇!

平時唔覺佢咁肥,呢日見佢,有個大肚腩,目測佢至少肥咗十磅,行多兩步摸摸個大肚腩,再喘吓氣!如果今日謝賢再摑佢,佢應該避唔到。

呢日陪住佢嘅,係同佢結咗婚24年嘅老婆焦姣,咁佢啲仔女呢?平時唔多覺曾江提過嘅?

是咁的,除咗現任太太焦姣,曾江仲有過兩段婚姻,分別係1969年結婚,79年離婚嘅藍娣,及80年結婚,90年離婚嘅鄧拱璧。

曾江同藍娣有個仔,同鄧拱璧有個女,

不過,大仔喺溫哥華住,好少見面!個女叫曾慕雪,係個舞台劇演員,上年結咗婚,汪明荃都有去飲佢嗰餐。

曾江好少提對仔女,因為大家關係疏離,佢曾經講過,有仔等於冇仔,反而,同個女近幾年關係好咗,見多咗!

年紀大咗,曾江嘅性格都變咗,以前佢好霸道,乜都要話事,自從同焦姣一齊後,竟然會變到怕老婆。

曾江83歲行得走得,老婆焦姣每日都會陪佢遊街做吓運動,家住九龍塘,每日落九龍城買餸,買完嘢由九龍城行番九龍塘,人老了,生活平淡一啲,有個伴陪著走,就算仔女唔黐自己,有焦姣喺身邊,曾江一樣好快樂。

攝錄:蕭敬漁

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!