網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月16日 星期日

打風:【離譜】膠紙炒高8倍!趙永洪嘆:趁風打劫 __,趙永洪,

炒高8倍又真係狼咗啲!香港正受超強颱風「山竹」侵襲,天文台一早呼籲大家要嚴陣以待,就算喺屋企都要做足防風措施!早前靠《降魔的》中「些粉」一角彈起嘅趙永 ...


炒高8倍又真係狼咗啲!


香港正受超強颱風「山竹」侵襲,天文台一早呼籲大家要嚴陣以待,就算喺屋企都要做足防風措施!早前靠《降魔的》中「些粉」一角彈起嘅趙永洪(Raymond),佢都聽足指示搵膠紙黐住屋企嘅玻璃窗,點知撞啱家中嘅膠紙用晒,咁就唯有落去樓下文具舖買番兩卷,望一望個價錢眼都凸埋,原本買十蚊雞一卷,依家竟然升值到去80蚊卷,認真誇張!Raymond喺社交網留言話:「股市係咁跌,膠紙係咁升$10炒到$80都得嘅,唔想畀人趁風打刧!等山竹走咗大手入貨喇,哈哈....多謝好朋友代購嘅良心價膠紙,真正朋友會喺你有需要嘅時候伸出援手,身邊有friend風唔使驚,請珍惜你身邊嘅好朋友。」

陳詩慧佛系防風靠念力抗山竹

而創作歌手陳詩慧(Eva)都係咁啱屋企冇膠紙,佢就唔理咁多選擇「佛系防風」,就係坐喺窗前打坐,用念力去抗衡「山手」!呢個方法創意一流不過實際效用就有待求證,網民都提醒Eva搞笑之餘都要小心安全!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!