掃呢頁CODE去手機

2018年9月13日 星期四

【祖藍好帶挈】跳得比秦嵐Angelababy好 39歲徐子珊一出即Out死因係 __,Angelababy,子珊,徐子珊,王祖藍,祖藍,秦嵐,楊穎,

內地節目《新舞林大會》請得上去嘅嘉賓,幾乎清一色係大牌當紅藝人,包括最近熱爆嘅《延禧》皇后秦嵐、人氣女星迪麗熱巴、Angelababy、言承旭、楊丞琳 ...




內地節目《新舞林大會》請得上去嘅嘉賓,幾乎清一色係大牌當紅藝人,包括最近熱爆嘅《延禧》皇后秦嵐、人氣女星迪麗熱巴、Angelababy、言承旭、楊丞琳等等。估唔到嘅係,我哋香港都有代表參加,仲要係近年好似喺香港消失咗嘅徐子珊。

同咁多內地當紅明星同台,或者有人會問:「徐子珊夠班咩?」衰啲講句,的確未。不過,佢勝在跟咗王祖藍搵食,所以總有辦法安排佢亮一亮相,而且機會難得,出道多年見慣世面嘅子珊亦難免有啲緊張:「很緊張很緊張,因為畢竟是第一次,也可能是最後一次。然後不管怎麼樣了,我就很感謝節目組給我這次機會,希望大家都會喜歡剛才我們的表演吧,謝謝。」

徐子珊雖然講嘢口窒窒零氣場,但跳起舞上嚟絕對唔失禮!另外,即便已經39歲但身材依然keep得好好,連同場男嘉賓都忍唔住讚:「她的身段好好。」除咗讚佢身段,唔少網民都讚佢跳得好,更為佢被淘汰感到唔抵,甚至怪責賽制混亂。其實講到底,被淘汰都係因子珊喺內地人氣不足以俾機會佢再亮相多一場啫,事關單以實力論佢根本唔輸洩。大家唔好忘記,徐子珊曾經係個歌影視三棲藝人嚟架,想當年(2009年)佢推出個人首張EP《Kiss Me Kate》,其中不乏舞曲,如《Hit Me》、《讀心術》,認真係唱得又跳得架!唔信撳個掣去片睇睇。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!