掃呢頁CODE去手機

2018年9月8日 星期六

雷頌德:黎明囡囡肥嘟嘟 雷頌德爆老友湊B有一套 __,雷頌德,黎明,

黎明講嘢都有一套,湊B點難到佢!藝人雷頌德(Mark)的手錶品牌舉行發布會,5年來與萬希泉創辦人沈慧林一直合作推出腕表錶,今次是Mark推出個人品牌系 ...


黎明講嘢都有一套,湊B點難到佢!


藝人雷頌德(Mark)的手錶品牌舉行發布會,5年來與萬希泉創辦人沈慧林一直合作推出腕表錶,今次是Mark推出個人品牌系列,他表示不緊張,但心情好興奮,對手錶一向有興趣,過去推出的手錶系列在日本和美國都獲很好成績。問到他可有送過手錶給老友黎明(Leon)?他謂:「以前送過一隻。(對你嘅手錶有冇評價?)朋友做嘅嘢佢都支持。(之後有冇幫襯?)佢都唔鍾意買嘢嘅。」是否已見過Leon的寶貝女?他坦言:「有見過。(張相bb肥嘟嘟?)係肥嘟嘟呀,個樣好似佢。」問到bb女名字?他謂:「講咗話唔講。(咁你點叫佢?)唔記得喇!」

Leon可有請教你湊b?他即言:「唔使,佢有自己一套會研究出嚟,佢有佢方法,佢嗰套更加快高長大呢!」至於Mark剛從英國回來,此行是帶2個兒子到英國留學。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!