掃呢頁CODE去手機

2018年9月14日 星期五

隋棠:個肚呢?隋棠佗B六個月着高腰褲零孕味 __,隋棠,

縮肚神功係勁!隋棠同老公結婚3年育有一對仔女,最近佢仲宣布懷有第三胎,為咗把握機會同老公過二人世界,之前佢哋就去咗歐洲旅遊,順便為自家服裝品牌影宣傳相 ...


縮肚神功係勁!


隋棠同老公結婚3年育有一對仔女,最近佢仲宣布懷有第三胎,為咗把握機會同老公過二人世界,之前佢哋就去咗歐洲旅遊,順便為自家服裝品牌影宣傳相,睇番啲宣傳相,隋棠稱影嘅時候已經懷有六個月身孕,除咗手腳纖幼之外,就連個肚都一啲都冇凸起!部分着住鬆身衫就話可以遮掩吓,其中一張相隋棠着住高腰緊身牛仔褲,紅色嘅長䄂上衣仲包咗喺褲入面,完全冇遮掩之下,仍然見唔到已經6個月嘅孕肚,認真厲害!唔少網民睇見都好好奇問佢個肚去咗邊?仲有唔少人請教佢點樣做先至可以練成「縮肚神功」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!