網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月21日 星期五

【女人街拍戲要識做】 老闆爭請客 心悠BB點應付 . __,心悠,心悠BB,劉心悠,

是咁的。在香港拍戲多年,劉心悠未有機會在女人街拍戲,早前拍電影《再見.女人街》,她才有機會深入了解這個地方,為了拍攝順利,劇組更跟當地攤老闆先打招呼。 ...




是咁的。在香港拍戲多年,劉心悠未有機會在女人街拍戲,早前拍電影《再見.女人街》,她才有機會深入了解這個地方,為了拍攝順利,劇組更跟當地攤老闆先打招呼。

不過,劉心悠都要面對熱情的招待,原來演員等埋位時,食肆老闆不單借出地方給他們吹冷氣休息,又請他們吃食肆美食,劉心悠感到十分窩心。

「佢哋好NICE,係咁攞啲嘢俾我食,我點都要俾面人哋,都要食一嚿,讚吓人哋。其實平時好少食出面嘅食物。」她說。

劉心悠注重健康,平日會做運動,很多時候都是食素。今次拍電影扮小販,她覺得是個很不錯新嘗試。

鍾意就快D Share啦!