掃呢頁CODE去手機

2018年9月6日 星期四

楊采妮:BB女有個伴 __,采妮,楊采妮,

楊采妮讚好拍檔城城鍾意小朋友。
楊采妮:BB女有個伴郭富城太太方媛傳出再度懷孕,曾與城城合作過多部電影的拍檔楊采妮,昨晚在港出席活動時表示:「如果係,係好事。多小朋友會熱鬧啲,BB女 ...


楊采妮:BB女有個伴

郭富城太太方媛傳出再度懷孕,曾與城城合作過多部電影的拍檔楊采妮,昨晚在港出席活動時表示:「如果係,係好事。多小朋友會熱鬧啲,BB女又可以有個伴。同佢合作,見過佢同小朋友相處得好好,我覺得佢幾鍾意小朋友,好適合。」

而近日與城城合作拍攝電影的楊千嬅,回應城嫂有喜一事說:「唔清楚,因為部戲好趕,大家都好投入,城城係個好投入嘅演員,大家傾嘅嘢,觸及都係電影入面劇情,好少涉及私人問題,呢件事真係唔清楚,無論真定假,都係開心事,祝福佢。」至於千嬅老公丁子高則表示:「唔知,唔似喎。因為嗰日party(城城為女兒搞的生日宴)見到佢(方媛)抱住個女周圍走,唔係好似有咗。」






鍾意就快D Share啦!