網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月29日 星期六

【哥哥係長子嫡孫】容海恩堅拒透露BB性別 姑仔袁彌明一句踢爆 __,袁彌明,

攝影:仇志德
袁彌明近年從政之餘大搞美容生意,成為上市公司老闆娘,現時擁有九間門市,今日旺角舖翻新開張,老公林雨陽一如以往來撐場。兩公婆早前仲去咗美國睇美容展覽,袁 ...


袁彌明近年從政之餘大搞美容生意,成為上市公司老闆娘,現時擁有九間門市,今日旺角舖翻新開張,老公林雨陽一如以往來撐場。兩公婆早前仲去咗美國睇美容展覽,袁彌明話:「平時呢啲展覽老公都會同我去,一齊行幫我收集資料,拍片影相,係一個好幫手,加上老公嘅媽媽同家姐都係用慣靚嘢,有咩產品畀我老公一試就知掂唔掂,老公係好重要嘅白老鼠。」



另一半係得力助手,不如索性一齊合作投資?袁彌明話:「老公投資喺我身上就得啦,佢有佢事業,而且屋企好多嘢都要佢搞,佢係屋企嘅manager,兩夫妻唔好日日一齊返工,會好多拗撬,我又係老闆,唔想只有佢聽我講。」



袁彌明哥哥袁彌昌與容海恩早前結婚(新聞連結: http://bit.ly/2NR0WbC ),家有喜事,阿嫂有好消息,已經陀B四個幾月,袁彌明話:「哥哥係長子嫡孫,佢哋應該係陀個囡囡,未有仔啦,好似都四個幾月喇,佢哋又搬咗屋啦,屋企都有啲變動,我都就快做姑姐。」



咦,之前容海恩大賣關子,點都唔肯講陀「豬仔」定「豬女」,話要俾個機會傳媒估吓先好玩喎,依家咪俾姑仔踢爆咗?



不過袁彌明話自己對生B心意已決———就係唔生。「見到朋友湊兩三個小朋友做全職媽咪,24小時畀晒仔女,自己好難做得到,要打理生意之餘好多地方想去,去得嚟都生唔出啦,我同老公都好渴望有一個自由同寧靜嘅家。」





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:仇志德 袁彌明旺角舖翻新開張,佢話早排同老公去咗美國睇貨。 袁彌明旺角舖翻新開張,佢話早排同老公去咗美國睇貨。
 老公係佢好重要嘅白老鼠。

老公係佢好重要嘅白老鼠。
袁彌明話唔預老公一齊投資,以免公事好多拗撬。

袁彌明話唔預老公一齊投資,以免公事好多拗撬。
容海恩早前同袁彌明哥哥結婚,之後宣佈有喜4個月,袁彌明就話唔會學阿嫂,應該都唔會生。(葉劉facebook圖片)

容海恩早前同袁彌明哥哥結婚,之後宣佈有喜4個月,袁彌明就話唔會學阿嫂,應該都唔會生。(葉劉facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!