掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

打風:極危險!衛詩雅被兩呎石屎擊中 __,衛詩雅,詩雅,

擊中個頭,就真係不得了!「山竹」颱風襲港造成好多意外,唔單樹木倒塌,仲吹到爆玻璃窗,有唔少市民受傷,真係好危險!女星衛詩雅不幸成為其中一個,佢喺社交網 ...


擊中個頭,就真係不得了!


「山竹」颱風襲港造成好多意外,唔單樹木倒塌,仲吹到爆玻璃窗,有唔少市民受傷,真係好危險!女星衛詩雅不幸成為其中一個,佢喺社交網透露被石屎揼中,上載咗多張傷勢同石屎嘅相,留言寫道:「好彩只係揼中隻手JA (咋)#我以為自己拍緊災難片 #成手血加不斷尖叫 #永世難忘 #全家人無事已經覺得自己幸運 #劫後餘生」相中見到衛詩雅手臂擦傷,好彩傷勢唔嚴重。而嗰舊石屎目測有兩呎長,touch wood被佢揼中頭部,真係命仔都冇!

衛詩雅其後回覆東網稱:「尋日好大風,我吸緊水,就感覺到間屋有裂痕,當我執嘢時,聽到好大風聲,舊石屎就跌落嚟,揩到我手臂,啲碎石就跌落我腳度。我當時衝出屋,推啲人出去,我姐夫又畀冷氣機跌落嚟整傷手指,我同佢都流晒血,嗰刻我都好亂,明白拍災難片啲反應,嗰刻係腎上腺素上升,唔識痛,只係諗住即刻着番波鞋,執晒啲證件,我仲將啲貓、狗推晒入安全地方,仲攞晒水、麵包,隨時諗住走佬!嗰刻真係覺得人好渺小!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!