網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月18日 星期二

鄧佩儀:劇接劇勁忙!鄧佩儀快閃韓國冇失望 __,鄧佩儀,

佢話當送畀自己十一月嘅生日禮物~前華姐冠軍鄧佩儀剛忙完劇集《鐵探》拍攝,趕另一新劇《機場特警》開工前有數天假期,去了四日韓國「快閃」旅行,她笑說:「今 ...


佢話當送畀自己十一月嘅生日禮物~


前華姐冠軍鄧佩儀剛忙完劇集《鐵探》拍攝,趕另一新劇《機場特警》開工前有數天假期,去了四日韓國「快閃」旅行,她笑說:「今次旅行係前所未有咁臨時臨急,好刺激,因為臨時先知道兩劇之間有假期,就當送畀自己十一月嘅生日禮物。」

鄧佩儀原來一直夢想去韓國旅行,因她很喜歡韓國料理、劇集、電影、音樂、文化等等,今次能首次踏足韓國親身體驗,雖然只得四日也感到很滿足,她說:「好鍾意韓國,覺得韓國好似係香港加溫哥華,天氣好乾,啲屋好似溫哥華,但又有香港城市繁榮元素,去完更加鍾意韓國,完全冇失望。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!