掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

吳卓林:乘機入籍加拿大 卓林畀阿媽踢爆結婚 __,吳卓林,吳綺莉,

林建明指早排見過吳綺莉,對方話個女(卓林)將會結婚!藝人吳綺莉女兒吳卓林與加拿大籍女友Andi今年四月「私奔」到加拿大後經濟狀況令人擔心,除淪落街頭瞓 ...


林建明指早排見過吳綺莉,對方話個女(卓林)將會結婚!


藝人吳綺莉女兒吳卓林與加拿大籍女友Andi今年四月「私奔」到加拿大後經濟狀況令人擔心,除淪落街頭瞓天橋底,最終更走到無路拍片求助,並到垃圾站拾荒。自出走後卓林與Andi鮮有在社交網更新近況,但前日兩人再度活躍起來,除齊齊更新頭像外,卓林更大讚女友,十分甜蜜。

今年六月,Andi已經以「未婚妻」稱呼卓林,昨日終於在社交網確立彼此關係,正式宣布訂婚,雖然身為媽媽的吳綺莉向來對二人戀事持反對態度,但原來亦一早已經知道二人將會結婚消息。吳綺莉好友林建明昨日接受東網電話訪問,坦言吳綺莉笑言女兒可以成功入籍:「卓林嘅嘢我冇聯絡㗎啦,不過早前一兩個星期見到佢媽媽(吳綺莉),聽佢話佢哋結婚添,咁佢媽媽話好呀結婚,咁咪攞咗個加拿大籍囉,係咁聽過吓㗎咋!」至於吳綺莉在截稿前未有回覆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!