掃呢頁CODE去手機

2018年9月8日 星期六

吳鎮宇:舊患發作撐拐杖 鎮宇痛到嗌阿媽 __,鎮宇,吳鎮宇,

鎮宇舊患發作。影星吳鎮宇、黃德斌、胡定欣及導演陳詠燊到鑽石山出席室內龍舟競賽活動,鎮宇撐着拐杖到場,德斌及定欣則應邀在台上划了幾下龍舟機,電影中沒有扒 ...


鎮宇舊患發作。


影星吳鎮宇、黃德斌、胡定欣及導演陳詠燊到鑽石山出席室內龍舟競賽活動,鎮宇撐着拐杖到場,德斌及定欣則應邀在台上划了幾下龍舟機,電影中沒有扒龍舟的定欣功架似模似樣,鎮宇即笑言下次可開拍「逆流大嬸」。鎮宇表示腳傷是舊患發作,記得多年前台慶表演蒙眼穿圈跌親受傷,每隔幾年便會復發一次:「會冇啦啦痛,因為傷開,條筋移一移位,轉身都痛,冇辦法,只可以笑,有時痛到嗌阿媽!」講到主演電影票房已達600萬元,鎮宇說:「希望每場場次都爆,香港人應該支持番自己電影,我唔贊成已經冇咗港產片呢個說法,只要拍畀港人睇就係港產片。(會繼續謝票?)會呀!希望票房得到對等價值,唔係得賀歲片先好收,其實院線做生意都係睇幾多空置率,我反而唔想開咁多場,希望每一場都見紅,做到暑假後繼續上,咁就改變院線上映模式。(覺得吐氣揚眉?)又唔會,但港產片係有存在價值,呢套OK咗,就會更多人願意拍。」

講到早前收過500萬,有份演出的胡子彤晒騷肌照,鎮宇笑對方50蚊也會騷,他又說:「收一千萬就到我,我都有練開㗎!」現場定欣身穿低胸裝,有龍友於二樓不停高炒她,她表示不怕走光,已做足安全措施,問是否真的考慮拍「逆流大嬸」,她說:「德斌改過另一個名叫逆齡大嬸,雖然我仲未係呢個年齡。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!