網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月6日 星期四

【一把年紀】李克勤揚言驚冇得撈 有得做好做 __,克勤,李克勤,

李克勤上星期於新加坡舉行《李克勤成立三十週年世界巡迴演唱會》,年多沒到新加坡演出,當然是一票難求全場爆滿。今次克勤請來認識多年的陳潔儀(Kit)任嘉賓 ...




李克勤上星期於新加坡舉行《李克勤成立三十週年世界巡迴演唱會》,年多沒到新加坡演出,當然是一票難求全場爆滿。今次克勤請來認識多年的陳潔儀(Kit)任嘉賓,二月宣佈離婚後久未露面的阿Kit,上台後表示新加坡人不及香港人搏命,她今年只錄了隻唱片,然後就一直去玩去旅行,2018年首次演出就是任克勤嘉賓,「我地新加坡人好relax,冇你地咁勁,克勤我識你咁耐,日日搏命工作,精力無窮成個超人,真係好服你。」克勤就笑言,「我都想去玩,不過呢個年紀,有得做就做啦,我驚冇得做呀!」

這次新加坡,克勤一家大細到齊,演出後克勤就帶左小朋友去環球片場兼親親海豚,小朋友開學,克勤就要繼續拼搏,九月中既佛山巡迴演出, 將成個香港演唱會所有制作都搬過去,仲要吊埋過威。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!