掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

張衞健:點處理夫妻矛盾?張衞健用呢招搞掂 __,張衞健,

張衞健靠一個忍字。藝人張衞健(Dicky)接受網台訪問,大談當年與歐陽德勛一起入行、一起有共同理想的往事,笑指二人如同親兄弟。Dicky亦提到與太太張 ...


張衞健靠一個忍字。


藝人張衞健(Dicky)接受網台訪問,大談當年與歐陽德勛一起入行、一起有共同理想的往事,笑指二人如同親兄弟。Dicky亦提到與太太張茜的生活點滴,表示當夫婦二人意見不合時,自己會一直忍,待太太發完脾氣後,才把事情化解,更謂:「因為一鬧交就冇得瞓,好似夜晚11點嘈,就起碼到凌晨3點都冇得瞓。」

他提到其母親,表示有一晚食飯,飯桌上有鵝肝加麵包菜式,即使大夥兒也知油份相當高,惟他竟「整蠱」母親謂,叫她吃下滿布油份的鵝肝麵包,自己則齋吃鵝肝,結果被友人阻止,他解釋謂:「其實係阿媽唔食鵝肝,當晚呢樣嘢係頭盤,我驚佢肚餓先咁做。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!