掃呢頁CODE去手機

2018年9月15日 星期六

黃翠如:同翠如唔使影婚照!蕭正楠:問公司拎咪得 __,正楠,翠如,黃翠如,蕭正楠,

好慳皮喎!藝人黃翠如與蕭正楠以情侶檔到青衣出席活動,與粉絲們玩遊戲,阿蕭更與男粉絲即場對唱,被翠如取笑:「佢唱歌好過你呀!」阿蕭更自爆因工作未能與翠如 ...


好慳皮喎!


藝人黃翠如與蕭正楠以情侶檔到青衣出席活動,與粉絲們玩遊戲,阿蕭更與男粉絲即場對唱,被翠如取笑:「佢唱歌好過你呀!」阿蕭更自爆因工作未能與翠如在中秋佳節團圓,但會提早打邊爐慶祝。

影咗兩次婚紗相

提到二人經常拍拖出活動,下一步是否影婚紗相?阿蕭笑說:「我哋兩套劇《師奶Madam》同《幕後玩家》都影咗兩次啦,唔使影,問公司拎番咪得囉!(係咪可以跳過直接結婚?)問佢(翠如)佢忙到見唔到人。」翠如聞言笑說:「我今晚都開到聽朝,膠紙都冇時間黐(預防颱風)!」談到可以停工結婚?阿蕭說:「我哋有我哋節奏。」

叫單文柔做阿嫂

講到曾合作《巨輪》的陳展鵬結婚,阿蕭說:「我哋同年㗎,仲係小學同學。(佢奉子成婚?)真係唔知喎,遲啲咪知囉!單文柔都冇拍《美女廚房》,可能太忙喇,戥佢開心!之前都改咗口叫阿嫂㗎喇!(展鵬快你好多喎!)差唔多啦,佢節奏快啲。」翠如就指單文柔愈來愈靚。

曹永廉係永遠的電燈膽

而忙拍劇的翠如指可能因颱風「山竹」影響有機會放假:「依家培養緊瞓覺情緒,準備儲埋一次過瞓!」問阿蕭是否準備打邊爐?他笑說:「一陣飛車出去買!或者叫曹永廉買餸買Double,佢講價又叻!」自爆家中只剩一個公仔麵的翠如笑說:「或者我哋去寄住,佢會救濟我哋!」阿蕭又指曹永廉是二人「不可或缺的一部分」,中秋當日他將與阿廉、胡定欣及姚子羚飛到瑞士拍《兄弟姊妹旅行團》,翠如投訴說:「係囉,大時大節你都同佢過!我都好想去,你玩得開心啲」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!