網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月3日 星期一

黃心穎反擊工藤挑機 __,心穎,黃心穎,

黃心穎表示不想與落選港姐工藤佑采(小圖)扯上關係。資料圖片
黃心穎表示不想與落選港姐工藤佑采(小圖)扯上關係。資料圖片今屆落選港姐工藤佑采日前被指於決賽拒絕出場做佈景板,事後她在社交網回應表示從未拒絕落選後跳舞 ...


今屆落選港姐工藤佑采日前被指於決賽拒絕出場做佈景板,事後她在社交網回應表示從未拒絕落選後跳舞,指有人抹黑,又稱有人不當落選佳麗是港姐,惹來12年港姐亞軍黃心穎前日出席活動時表示對工藤「徹底失望」。

工藤昨晚在Ig爆seed:「黃心穎,我幾時有講過,我話比賽辛苦不滿意?」更向心穎挑機,指她博見報:「你堂堂三甲香港小姐,連閱讀理解都唔識?真係叻豬!黃小姐,你唔使咁護主心切喎!」心穎回應傳媒,她以短訊表示:「節目一早安排咗係咁,我唔信last minute先話要佢哋唔入圍嗰啲出嚟跳,佢仲要話我借佢上報,我都唔想同佢扯上關係。」

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!